וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוב יותר מראדי ומאלברמן: על המיקום של מיטרוביץ' בדירוג וואלה! ספורט

26.9.2014 / 16:00

ניקולה מיטרוביץ? הגיע למקום ה-48 בדירוג וואלה! ספורט. לעידן ויניצקי זה הפריע, אז הוא צירף כתב הגנה: הדירוג של הסרבי היה צריך להיות הרבה יותר גבוה, בטח שמעל לחברים לקישור של מכבי תל אביב. הנה הסיבות

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אתה בכלל במכבי? מיטרוביץ', פתאום, חזר לסגל של הצהובים/ברני ארדוב

פאולו סוזה, המאמן הכי טוב שהיה בישראל, בטח בשנים האחרונות ואולי בכלל, הביא את ניקולה מיטרוביץ' כנדוניה למכבי מהקבוצה הקודמת בה השניים עבדו יחד, וידאוטון ההונגרית. ועל סוזה התלוננו, ועל סוזה אמרו שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך ורק כשהוא הלך והמאמן החדש-ישן-בינוני הרבה יותר הגיע להחליף אותו, כולם הבינו כמה הפורטוגלי היה ענק.

פאקו אייסטרן, האיש שעזר לסטיבן ג'רארד לזכות בליגת האלופות ולוולנסיה לקחת אליפות מבארסה וריאל, יכול היה לוותר בשקט על מיטרוביץ'. מכבי תל אביב אפילו הייתה צריכה להזכיר בשלב מסוים שהקשר עדיין חלק מהמועדון. אבל הדבר הראשון שפאקו עשה היה להחזיר את מיטרוביץ' היישר למרכז המגרש.

מיטרוביץ' במקום ה-48. מי לפניו ואחריו? מקומות 70-41 בדירוג וואלה! ספורט

למקומות 315-201

למקומות 200-101

למקומות 100-71

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תשאלו את פאקו/ברני ארדוב

בתור מי שדירג את מיטרוביץ' גבוה - גבוה מאוד - בדירוג האישי שלו, אני מודה שאני שמח להיות חלק מקבוצת האנשים המצומצמת, שכוללת את פאולו סוזה, פאקו וכנראה שגם את אלישע לוי ומנחם קורצקי, שני מאמנים מצוינים, שרצו את הקשר הסרבי לקבוצות שלהם בתקופה בה אוסקר גרסיה היה מוכן לוותר עליו.

למה מיטרוביץ' כל כך טוב? הסטטיסטיקה כמובן לא תסביר זאת. הוא כבש רק שני שערים ובישל אחד בעונה שעברה. אבל הוא כל כך טוב, הרבה יותר חשוב לשליטה האבסולוטית של מכבי תל אביב בליגה מאשר ראדי ואלברמן, שחקנים איכותיים בפני עצמם כמובן. עם מיטרוביץ' כמנהל העבודה במרכז המגרש, מכבי לא תכבוש הרבה רביעיות או חמישיות. בדיוק כמו בעונה שעברה, היא שוב "תקרע" קבוצות 0:2 קטן. אבל אי אפשר יהיה לשים לה גולים כמעט אף פעם, בדיוק כמו שקרה בחמשת המשחקים עד כה תחת פאקו. מיטרוביץ' פתח בארבעה מהם ויחס השערים של מכבי תל אביב איתו על המגרש עומד על 0:13 מדהים.

חלק גדול מהאוהדים מתקשה להתחבר, אבל רבים לא מבינים את החשיבות של מיטרוביץ' לקבוצה ולשליטה המוחלטת שלה במשחק מול רוב הקבוצות. בסיכום העונה שעברה הובא כאן נתון לפיו עם מיטרוביץ' בהרכב, למכבי תל אביב היו 85.41 אחוזי הצלחה. הבישול שלו במחזור האחרון לשער של טל בן חיים, שפרץ את הסכר במשחק הקשה מול הפועל רעננה, היה בונוס. המיקום שלו מהדירוג בעונה שעברה ירד, אבל הציון שלו דווקא עלה בכמעט חצי נקודה. ועדיין, הוא נמוך מדי לפחות בנקודה וחצי, כנראה שיותר.

מה דעתכם על הדירוג של מיטרוביץ'? הגיבו כאן או ברשתות החברתיות. התגובות המעניינות ביותר יילקחו לאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי תל אביב מהראן ראדי, גל אלברמן. דרור פיקלני
תורם יותר מהם?/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully