וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אולי נעשה סוף לבור שקיבל טביב"

25.9.2014 / 15:06

במועדון שמחו על קבלת 6.5 מיליון ש"ח בשל הסיכום עם מס הכנסה: "נילחם על היתר בבית משפט". לידור כהן ישחק עם קיבוע

one

בבית"ר ירושלים ישנה שביעות רצון גדולה מהסיכום עם מס הכנסה בנוגע לתביעת הקבוצה על סך 13 מיליון שקלים. כפי שפורסם אתמול (רביעי) בוואלה! ספורט, הצדדים הגיעו לסיכום לפיו בית"ר תקבל כ-6.5 מיליון שקלים, כמחצית הסכום, ואילו על החצי השני הצדדים ימשיכו להתדיין בבית המשפט בחודשים הבאים.

במועדון אמרו אתמול: "הכסף הזה הוא חמצן לבית"ר. טביב קיבל את בית"ר לפני שנה וכל יום מתגלים חובות חדשים. יש כאן בור שהכסף הזה אולי יוכל להתחיל ולעשות לו סוף. אנחנו בטוחים שגם החצי השני של הסכום מגיע לנו או לפחות ברובו ובטוחים שבית המשפט יפסוק לטובת המועדון".

יש לציין כי הסיכום בין הצדדים יהפוך לרשמי רק אחרי החגים ולאחר חתימה על מסמך ההבנות. לבית"ר יש חובות בגובה 8 מיליון ש"ח, כאשר בעונה הנוכחית היא מחויבת לשלם 2.1 מיליון ש"ח לאיציק קורנפיין, 1.3 מיליון למע"מ, 800 אלף ש"ח לזטה המונטנגרית עבור ז'רקו קוראץ', 778 אלף ש"ח לאריאל הרוש על פי פסק בורר ועוד מספר חובות קטנים לספקים ונותני שירות שנאמדים יחד במעל מיליון ש"ח.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
כל יום מתגלים חובות חדשים. אלי טביב/מגד גוזני

לידור כהן נפצע באצבע בידו באימון הבוקר וישנו חשש לשבר. יחד עם זאת, בבית"ר חזרו ואמרו כי גם אם אכן מדובר בשבר השחקן ישחק בשבת עם קיבוע על האצבע. "יש מספיק זמן לאצבע להחלים בפגרה", אמרו בבית"ר בחיוך. אלרואי כהן ממשיך להתאמן עם הקבוצה והחלטה לגביו תתקבל במהלך הפגרה, כאשר ייתכן ויאורגן משחק אימון בו גם הבעלים אלי טביב יראה את כושרו של הקשר. גם החלוץ סאני עמנואל ינחת מחר ויחל בהתרשמות ביום ראשון לאחר בדיקות רפואיות.

בצוות המקצועי מנסים להוריד לקרקע את השחקנים אחרי מכבי חיפה ובשיחות עם מספר שחקנים נאמר להם כי "אם ניפול בעכו הרסנו את כל מה שבנינו נגד חיפה. זה מבחן אמיתי גם לגבי איך שכל הכדורגל הישראלי מסתכל עליכם. או שאנחנו באמת משהו מיוחד או שניפול ויגידו שאנחנו סתם תופעה חולפת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מספיק זמן להתאושש. לידור כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully