וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר זכתה באליפות ישראל בסמבו

22.9.2014 / 10:41

הג'ודוקא שמתחרה גם בענף הלא אולימפי רשמה שלושה קרבות חלקים בדרך לתואר, ותתכונן כעת לאליפות העולם בנובמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב מחייכת כמו פעם. שלזינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליס שלזינגר הוכיחה בסוף השבוע האחרון שהיא לא שכחה להתחרות, וזכתה באליפות ישראל בסמבו 2014, שנערכה בשבת האחרונה בבת ים. בתחרות נטלו חלק 150 ספורטאים מכל הארץ, ובכל שלושת הקרבות שלה, שלזינגר, המשתייכת למועדון "עצמה אתלט ראשון לציון" ניצחה 0:12 נקי וגרפה את מדליית הזהב.

שליזנגר התמודדה בקטגוריית נשים של עד 68 ק"ג, ובגמר היא פגשה את כחל שפריר, המשתייכת לאותו מועדון של שלזינגר. את מדליית הארד גרפו המתחרות שיר לנדס ושקד סבו.

פאבל מוסין, מאמנה של שליזנגר, אמר לאחר התחרות: "אליס הפגינה יכולות נקיות, מקצועיות וחזקות והצליחה להכריע את שלושת הקרבות באופן מהיר בהפרש של 0:12 נקי". יושב ראש עצמה, איתן ברק, בירך את שלזינגר, ואמר: "אליס מוכיחה כל פעם מחדש את יכולתה כספורטאית פנומנלית. אני גאה להיות חלק מארגון שבו ספורטאים כל כך מוכשרים כמו אליס מביאים לנו כבוד גדול בכל פעם מחדש. אנחנו גאים בה מאוד ומאחלים לה בהצלחה באליפות העולם הקרובה".

בחודש נובמבר הקרוב שלזינגר מתוכננת לצאת לאליפות העולם בסמבו שתיערך ביפן, בה היא תתחרה בקטגוריה של עד 64 ק"ג. בשלב הזה ממשיכה שלזינגר ובן זוגה מוסין לחפש מדינה אותה היא תייצג גם בענף הג'ודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully