וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין חתם לעונה נוספת בהפועל פתח תקוה

22.9.2014 / 11:09

החלוץ, שחוזר ע"י בית"ר וקרית גת, נפגש עם בעלי הקבוצה דורון בן דקון, וקיבל חוזה חדש אחרי שכבר נאמר לו לעזוב

one

תפנית לא צפויה: ליאור אסולין נשאר בהפועל פתח תקוה. החלוץ נפגש היום לפני הצהריים (שני) עם בעלי הקבוצה דורון בן דקון, שהשאיר אותו בעזרת חוזה חדש, אחרי שכבר נאמר לו שהוא צריך לעזוב את המועדון. אסולין חתם לעונה נוספת בשורות הכחולים ולמעשה ישחק בקבוצה בשנתיים הקרובות. בשבת האחרונה כבש אסולין את השער המצמק בהפסד להפועל באר שבע ומאז גברו הקולות שקראו להשאיר אותו במועדון ולא לוותר על שירותיו.

"אני שמח מאוד שהכול הסתדר עם הפועל פתח תקוה ושאני נשאר במועדון שאני מאוד אוהב ומאוד מחובר לקהל", אמר ליאור אסולין לאחר החתימה. "אני יודע שעברנו כמה ימים לא קלים אבל אני בטוח שנצא לדרך חדשה וטובה יותר עם השנה החדשה שבאה עלינו לטובה. אני רוצה להודות לקהל הגדול שתמך בהישארות שלי בקבוצה אני חושב שיש חיבור מצוין ביני לבין הקהל וביומיים האחרונים הבנתי את העוצמה הזו ואת כמה שהם מערכים אותי. אני אעשה הכול כדי שהקבוצה תצליח. אני רוצה להודות לדורון על התמיכה וההבנה וההערכה ומקווה שיהיה לנו עוד שנים יפות יחד".

אחרי צירופם של הניגרים, הבלם סקו קונדה והקשר האחורי צ'ימזי מ'בה, אמורה פתח תקווה לסגור היום גם עם וויאדין סאביץ'. בפתח תקווה לא לחוצים בזמן לגבי סאביץ' מאחר שאין לו חוזה ואפשר להעביר אותו גם אחרי מועד ההעברות. בקבוצה מקווים שקונדה ומ'בה יעזרו לייצב את ההגנה המחוררת שספגה שבעה שערים בשני מחזורי הפתיחה, ושמונה שערים בשני משחקים בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
"יש חיבור מצוין ביני לבין הקהל וביומיים האחרונים הבנתי את העוצמה הזו". אסולין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully