וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "איך זה קרה?". באלוטלי הקניט, ונתקל בגזענות

ואן חאל בהלם אחרי ה-5:3 בלסטר: "פשוט נתנו את המשחק". כוכב המשחק וארדי: "היינו בהיי". באלוטלי עקץ וספג קללות קשות, אנגליה לועגת למפסידה

שחקני מנצ'סטר יונייטד ויין רוני, טיילר בלאקט, דיילי בלינד. GettyImages
איך זה שוב קרה להם? יונייטד/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד המשיכה היום (ראשון) את פתיחת העונה המאכזבת שלה, כשהפסידה 5:3 ללסטר במשחק סוער. יונייטד הוליכה 1:3 ונראתה בשליטה, כשהשלישייה די מריה-פלקאו-ואן פרסי נראית יעילה בחלק הקדמי, אבל ההגנה של לואי ואן חאל ספגה רביעייה תוך 21 דקות שהמשיכה את חוסר היציבות של יונייטד.

לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מה כבר יש להגיד? ואן חאל/GettyImages

לואי ואן חאל התראיין בסיום המשחק ואמר: "איך אפשר לאבד ככה את המשחק? פשוט נתנו אותו. לסטר כבר הוכיחה העונה שיש לה אופי חזק. אתה יכול להחזיק בכדור כל המשחק, אבל יש דברים שאסור לך לעשות.

"אני לא חושב שהחולשה שלנו הייתה בהגנה, הבעיה היא בארגון ההגנתי הכולל. חייבים להשתפר בחלק הזה. אתה חייב לדעת טוב יותר מתי אתה מוסר את הכדור ומתי אתה נפטר ממנו. כדורגל הוא משחק קבוצתי, ולסטר הוכיחה את זה. ביתרון 1:3 הרגשתי ששיחקנו כדורגל פנטסטי, אבל עשינו טעויות שאסור לעשות. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר. כבשנו שערים נהדרים, וזה טוב, אבל מה שחשוב זה שהפסדנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אנגליה לועגת

ממים על מנצ'סטר יונייטד. טוויטר, אתר רשמי
ממים על מנצ'סטר יונייטד/אתר רשמי, טוויטר

המערך של מנ' יונייטד

ממים על מנצ'סטר יונייטד. טוויטר, אתר רשמי
ממים על מנצ'סטר יונייטד/אתר רשמי, טוויטר

מנגד, ג'יימי וארדי, כוכב המשחק, אמר ש"ברגע שחזרנו למשחק, היינו בהיי, והקהל נתן לנו דחיפה אדירה. הגענו להזדמנויות, וניצלנו את כולן. עשינו תחקיר רציני על השחקנים שלהם, ויש להם כמה שחקנים מפחידים, אבל שיטת היהלום שלהם מותירה חלל גדול מאחורי הבלמים וניסינו לנצל את זה. אני גאה בהופעה שלנו הערב".

זו הפעם הראשונה זה 25 שנה שיונייטד סופגת חמישייה מעולה חדשה. זו הפעם הראשונה שיוננייטד מפסידה משחק פרמיירליג שבו הוליכה בהפרש שני שערים. אגב, לסטר הציגה שישה שחקנים שהיו בעבר במנצ'סטר יונייטד, וכיום כמובן שאין להם מקום בסגל היוקרתי של ואן חאל, ועם זאת לקחו חלק בניצחון הגדול: טום לורנס, דני סימפסון, ניק פאוול, מאטי ג'יימס, דני דרינקווטר וריצ'י דה לאייט.

רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

כמו כן, במהלך המשחק מריו באלוטלי, כיום שחקן ליברפול ובעבר שחקן סיטי, ניסה להקניט כשצייץ בטוויטר "Man utd ... LOL", וספג תגובות גזעניות ואלימות מאוהדי מנצ'סטר יונייטד. "יא חתיכת קוף, לך תזד...ן יא שחור, תאכל בננות ותחלה באבולה" וכדומה. יש לציין שבעבר בבריטניה אוהדים כבר נחקרו במשטרה על ציוצים גזעניים.

ג'יימי ורדי, לאונרדו אוז'ואה, לסטר. GettyImages
איזה יום גדול. וארדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully