וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ניצחה 1:3 את ליברפול

ניצחון ענק לפטישים, סגנית האלופה ממשיכה ליפול. ארסנל הביסה 0:3 את אסטון וילה בזכות שלושה שערים ב-3:12 דקות

שחקני ארסנל, פר מרטסאקר, מסוט אוזיל. רויטרס
חזרו לנצח. אוזיל, מרטסאקר וארסנל/רויטרס

המחזור החמישי בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם שישה משחקים, כשבמוקד עמדו המשחקים של שתיים מהנציגות האנגליות בליגת האלופות: ארסנל וליברפול. התותחנים חזרו למסלול הניצחונות עם 0:3 על אסטון וילה בחוץ. ווסטהאם רשמה 1:3 גדול על ליברפול.

תקציר: ברנלי - ווסטהאם. one
ניצחון ענק לפטישים/one

אסטון וילה - ארסנל 3:0

בליץ של שלושה שערים בתוך שלוש דקות ו-12 שניות הספיק לתותחנים בשביל ניצחון. דני וולבק בישל למסוט אוזיל בדקה ה-32 וכעבור שתי דקות השניים התחלפו, כשהפעם הגרמני מבשל לאנגלי עם כדור רוחב מדויק. בדקה ה-36 עלי סיסוקו הבקיע שער עצמי וכך, בתוך זמן קצר, ארסנל טיפסה ל-0:3. כאן לכולם כבר היה ברור מי המנצחת ועד שריקת הסיום התוצאה נותרה בעינה. אסטון וילה עם הפסד ראשון העונה. התותחנים התייצבו למשחק אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, אבל כמה טוב מבחינתם לפגוש את אסטון וילה בחוץ. ארסנל סופרת כבר 16 משחקים ברציפות ללא הפסד בווילה פארק. כמו כן, הנתונים מראים שארסנל השלימה במשחק 741 מסירות - הכמות הכי גדולה של קבוצה בפרמיירליג בשתי העונות האחרונות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ארסנל, דני וולבק. רויטרס
שער ובישול לוולבק/רויטרס

ווסטהאם - ליברפול 1:3

פתיחת העונה הרעה של ליברפול הפכה לגרועה במיוחד והמייטי רדז, סגנית האלופה להזכירכם, רק עם שש נקודות מחמישה מחזורים. הפטישים לעומת זאת, כבר עם שבע. פתיחת המשחק הייתה מדהימה עבור המארחים והם עלו ל-0:2 כבר בדקה השביעית (זו הייתה הפעם השנייה בלבד בתולדות הפרמיירליג בה ליברפול נקלעת לפיגור 2:0 מהיר כל כך). זה החל עם ווינסטון ריד, שעלה מעל כולם ונגח לרשת בעוצמה אחרי 74 שניות בלבד. כמה דקות לאחר מכן, דיאפרה סאקו ניסה ספק להגביה-ספק לכבוש והכדור שלו עשה קשת מעל מיניולה ההמום ונכנס. ליברפול יצאה להילחם, באלוטלי רב עם השוער של ווסטהאם, אדריאן ובדקה ה-26, החלוץ האיטלקי לא הצליח להשתלט על הכדור ברחבה וראחים סטרלינג, שהגיח מאחור, הפציץ פנימה וצימק. האורחים חיפשו את השוויון, אבל שתי דקות לסיום הם איבדו כדור בחצי המגרש שלהם והאקס, סטיוארט דאונינג, בישל למורגן אמלפאטינו הצרפתי, שסגר עניין.

ניוקאסל - האל סיטי 2:2

פאפיס סיסה חזר מפציעה אחרי קרוב לחצי שנה והציל את המגפאייז מהפסד נוסף. שער וירטואוזי של ניקיצה ילאביץ' במספרת (48) ואחד נוסף של מוחמד דיאמה (68) , העניקו לטייגרז יתרון מבטיח 0:2, אבל סיסה נכנס כמחליף בדקה ה-69 ואיזן עם צמד בדקות 73 ו-87. אוהדי ניוקאסל דרשו את פיטוריו של אלן פארדיו עוד לפני המשחק וקשה להאמין שהשוויון הדרמטי יפסיק את המחאה נגד המאמן.

ק.פ.ר - סטוק סיטי 2:2
לק.פ.ר: סטיבן קולקר (42), ניקו קרניצ'אר (88). לסטוק: מאמה בירם דיוף (11), פיטר קראוץ' (51)

סוונסי - סאות'המפטון 1:0
לסאות'המפטון: ויקטור ווניאמה (80)

ברנלי - סנדרלנד 0:0

אוהדי ניוקאסל קוראים לפיטוריו של המאמן אלן פארדיו. רויטרס
למרות התיקו הדרמטי, המחאה לא תיפסק. אוהדי ניוקאסל קוראים לפיטוריו של פארדיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully