וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.8

די מריה ביונייטד, באיירן מחתימה את בנעטיה, מסצ'ראנו נשאר בבארסה, טורס עומד לחתום במילאן, לאציו השאילה את ה"צעירים"

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
מהיום הוא אדום. די מריה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

העברות

* אנחל די מריה הוא כעת רשמית שחקנה של מנצ'סטר יונייטד עם חוזה לחמש שנים. האנגלים שילמו לריאל 59.7 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* מהדי בנעטיה חתם לחמש עונות בבאיירן מינכן. הבווארים ילשמו כ-30 מיליון יורו עבור בלם רומא, ויעבירו ארבעה מיליון מתוכם בקיץ הבא. לידיעה המלאה

* רומא כבר מצאה מחליף לבנעטיה והודיעה הערב על החתמתו של קוסטס מנולאס היווני. בלם אולימפיאקוס עבר לבירת איטליה תמורת 13 מיליון יורו.

* החלוץ הקמרוני הוותיק סמואל אטו חתם באברטון לשנתיים. לידיעה המלאה.

* חאבייר מסצ'ראנו חתם על חוזה חדש ומשודרג בברצלונה שישאיר אותו במועדון בארבע השנים הבאות. סעיף השחרור של הארגנטינאי בן ה-30 נקבע על 100 מיליון יורו.

* סביליה שיחררה את השוער חאבי ואראס (31) והוא חתם בריאל ויאדוליד מליגת המשנה. ואראס שנולד בסביליה, למעשה עזב את המועדון אחרי 11 שנים שבמהלכן שימש בעיקר כשוער מחליף.

* לאציו השאילה לפנאתינייקוס את השוער אטריט ברישה. האלבני-קוסוברי בן ה-25 צפוי לחזור לקבוצה מבירת איטליה בקיץ.

* לאציו גם השאילה את ג'וזף מינלה לבארי מהסרייה ב'. הקמרוני התפרסם לפני כמה חודשים בגלל ויכוח על גילו האמיתי: 17 או 40.

* סטוק סיטי השאילה לדרבי קאונטי את ריאן שוטון, שיכול לשחק במגוון תפקידים בהגנה ובקישור. לראמס אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* נירנברג שירדה לליגת המשנה בגרמניה, השאילה לוויסלה קרקוב את החלוץ הפולני מריוש סטפינסקי (19).

* חלוץ חדש לגיא לוזון: הברזילאי ויניציוס אראוז'ו (21), שנרכש על ידי ולנסיה הספרדית בינואר, הושאל לסטנדרד ליאז' לעונה אחת.

* ולנסיה השאילה שחקן נוסף, המקסיקני אנדרס גוארדאדו (28) שעבר לפ.ס.וו איינדהובן.

שחקן יובנטוס, ארתורו וידאל. רויטרס
יונייטד משתגעת? וידאל/רויטרס

שמועות

* באנגליה מתעקשים כי אחרי שהושלמה עסקת אנחל די מריה, מנצ'סטר יונייטד עדיין רוצה את ארתורו וידאל ועשויה לשלם עבורו 45 מיליון יורו ליובנטוס. יש לציין כי וידאל כבר ציין הקיץ שהוא נשאר ביובנטוס. "אינדפנדנט" מציין כי יוניטד עשויה להגיע הקיץ להוצאות של 200 מיליון ליש"ט! חאבייר צ'יצ'אריטו הרננדס עשוי לעבור במסגרת העסקה.

* עוד מציין "אינדיפנדנט" כי דיילי בלינד ונייג'ל דה יונג ההולנדים עדיין על הכוונת של לואי ואן חאל, שרוצה לחזק את ההגנה ואת הקישור.

* ארסנל ספגה מכה קשה, כשנודע לה שהחלוץ אוליבייה ז'ירו ייעדר שלושה חודשים, וארסן ונגר כבר חושב על מחליפים: על פי "טלגרף", האפשרויות הן סמואל אטו, דני וולבק או לואיק רמי. למרות הפציעה, לוקאס פודולסקי עדיין אמור לעזוב.

* חואן קואדראדו, הקולומביאני המבוקש של פיורנטינה, עשוי להגיע לברלונה, שעל פי דיווחים בספרד, תגיש עליו הצעה אחרונה. גם הוא טוען ש"העתיד שלי לא תלוי בי, עדיין יש זמן עד לסגירת חלון ההעברות, אני לא יכול לדעת".

* טוטנהאם עומדת להשלים את החתמתו של בלם סביליה פדריקו פאסיו הארגנטינאי, 27, מהלך שיביא לשחרורו של מייקל דוסון להאל סיטי.

* באיטליה טוענים כי אינטר צפויה לפנות לאסקיאל לאבצי, חלוץ פריס סן ז'רמן.

* עוד באיטליה מדווחים: מילאן תודיע כבר הים על החתמתו של פרננדו טורס, שיעזוב את צ'לסי ויחליף את באלוטלי, אחרי שברלוסקוני פסל את צירופו של סמואל אטו.

* כמו האל סיטי, גם גלאטסראיי רוצה את חלוץ מנצ'סטר יונייטד דני וולבק.

* יובנטוס מתעקשת, וממשיכה ללחוץ על מונאקו לשחרר את רדאמל פלקאו: חלק מהמחלוקות בין הצדדים הן בנוגע למשכורת העצומה של החלוץ הקולומביאני ומי ישלם את העלויות שלה.

* ארסנל צפויה להגיש הצעה לספורטינג ליסבון בנוגע לקשר וויליאם קרבאליו, 22, אחרי שהפורטוגזים הורידו את הדרישות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully