וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר אוסטריה וינה: "עומר דמארי זה בדיוק מה שחיפשנו"

פאריץ על ההחתמה של החלוץ: "לא היינו בטוחים שנצליח להביא שחקן ברמתו, אבל היינו עקשנים". דמארי: "אני יודע להבקיע שערים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אעשה הכול כדי להבקיע הרבה שערים ולעזור לקבוצה להגיע למפעל אירופי ולזכות באליפות". דמארי בעת החתימה על החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יממה לאחר החתימה, הודיעה היום (רביעי) אוסטריה וינה על צירופו של עומר דמארי בחוזה עד 2018. כל העניינים הפורמליים האחרונים נסגרו וכעת החלוץ יוכל להצטרף לחבריו החדשים. דמארי יערוך ביום חמישי את אימון הבכורה שלו ובימים הקרובים הוא צפוי לקבל רישיון עבודה. לפיכך, על פי ההערכות, השחקן, שילבש את החולצה מספר 16, לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק הליגה בשבת הקרובה.

"חתמתי ואני שמח", אמר דמארי לאתר הרשמי של אוסטריה וינה. "אני שמח להגיע למועדון כמו אוסטריה וינה עם הרבה אוהדים ואני רוצה לעשות את הטוב ביותר שלי כדי להצליח עם הקבוצה. אני מאוד מהיר, יש לי טכניקה גבוהה ואני יודע להבקיע שערים, אבל אני לא אוהב לדבר על עצמי. אעשה הכול כדי להבקיע הרבה שערים ולעזור לקבוצה להגיע למפעל אירופי ולזכות באליפות".

המנג'ר תומאס פאריץ אמר: "עומר הוא בדיוק מסוג השחקנים שחיפשנו לשיטה שלנו. בהתחלה לא היינו בטוחים שנצליח להביא שחקן ברמתו, אבל היינו עקשנים ואנחנו מאושרים שהוא כאן עכשיו... הוא מהיר ומסוכן ברחבה. חלוץ אמיתי שהוכיח את היכולות שלו לא רק בישראל, אלא גם ברמה האירופית ובנבחרת". בנוגע לשכר, פאריץ הבטיח לאוהדים שהקבוצה לא חרגה ממנהגה: "כמו כל השחקנים שלנו, דמארי חתם על חוזה שמבוסס על הופעות. זו עסקה טובה לכל הצדדים".

עומר דמארי חתם רשמית באוסטריה וינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully