וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: הנבחרת רצתה לארח בניו יורק, ותסתפק בקפריסין

30.7.2014 / 13:38

בעקבות ההחלטה שהמשחק הראשון מול מונטנגרו יועתק, בנבחרת ביקשו לארח במדיסון סקוור גארדן. פיב”א אירופה סירבה

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
כמו בכדורגל. ארז אדלשטיין/קובי אליהו

נבחרת ישראל בכדורסל ממשיכה לחפש פיתרונות למצב הביטחוני, וכעת מתברר כי משחקה הראשון של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה מול מונטנגרו ב-10 באוגוסט יתקיים בקפריסין. איגוד הכדורסל עוד הספיק לשלוח הבוקר (רביעי) בקשה לפיב"א אירופה לארח את המשחק בניו יורק באולם המדיסון סקוור גארדן, אולמה הביתי של ניו יורק ניקס, אבל התשובה שקיבל האיגוד הייתה שלא ניתן לקיים את המשחק מחוץ לאירופה ועל כן האפשרות הזו ירדה מהפרק.

בסופו של דבר הוחלט לארח את מונטנגרו בקפריסין שהסכימה לכך, בדומה למשחקי הקבוצות האירופאיות בכדורגל. סגירת מקום האירוח נבעה מהקשרים ההדוקים בין האיגוד להתאחדות הקפריסאית. כעת בודקים באיגוד את האפשרות לארגן טיסות לאוהדים שירצו לבוא ולעודד את הנבחרת, ויטוסו ויחזרו ארצה ביום המשחק.

אפשרות אחרת שנבדקה היא קיום המשחק בהולנד. ארבעה ימים אחרי המשחק נגד מונטנגרו תתארח הנבחרת בהולנד, אבל בסופו של דבר הוחלט לרדת מאפשרות זו מסיבות מקצועיות.

בתוך כך, ישראל צפויה לצאת מחר ב-17:45 לבאמברג בגרמניה על מנת להשתתף בתחרות הכנה למוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת של ארז אדלשטיין תתמודד בתחרות הזו מול רוסיה, גרמניה ולטביה, כשכרגע לא ברור האם דיאור פישר יעמוד לרשותו של הג'ינג'י. הסנטר נמצא כרגע עם אשתו שכורעת ללדת בבית חולים. בנבחרת אמרו לגביו: "כרגע, לא ברור אם פישר יצטרף מחר". אף על פי כך, יש גם חדשות טובות בגזרה הזו: פישר קיבל דרכון ישראלי ויוכל לשחק במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully