וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מחזור גביע הטוטו בסוף השבוע נדחה בשל המצב

29.7.2014 / 12:40

בסיום הפגישה בין נציגי מנהלת ליגת העל, המשטרה ופיקוד העורף, הוחלט שלא לקיים את המשחקים מחשש לשלום השחקנים

נציגי מנהלת הליגה, פיקוד העורף ומשטרת ישראל נפגשו היום (שלישי) לצורך קבלת החלטה משותפת לגבי קיום מחזור גביע הטוטו שהיה אמור להיערך בסוף השבוע, בסיומה הוחלט לדחות את כל המשחקים בליגת העל ובליגה הלאומית בשל המצב הבטחוני. המחזור הראשון אמור להתקיים בסוף השבוע הבא, ב-2.8, והמחזור שני באמצע השבוע של ה-12 וה-13 באוגוסט.

בהודעת המנהלת נכתב: "בשל המצב הבטחוני ובתיאום עם כל גורמי הביטחון, החליטה מנהלת הליגה על דחיית מחזור המשחקים הראשון בגביע הטוטו של קבוצות ליגת העל והלאומית, שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע הזה.. מנהלת הליגה בשיתוף כל גורמי הביטחון ימשיכו לעקוב אחרי התפתחות המצב הבטחוני".

לפני הפגישה הנטיה של המנהלת הייתה לא לקיים את המחזור, אך מנגד עמדה נטיית הפיקוד לקיים שגרת חיים רגילה, לפחות באזורים מסוימים. לכן הוצעה פשרה לפיה חלק מהמשחקים יידחו למועד אחר, או שיתקיימו במגרשים מרוחקים מאזורים המוגדרים כבעלי סיכון גבוה.

יורם באומן מועמד לתפקיד יו"ר המנהלת. ברני ארדוב
לא לקחו סיכון. יורם באומן/ברני ארדוב

אתמול קיבל פיקוד העורף החלטה לפיה תתאפשר התקהלות של אלף איש באזורים המרוחקים מעל 40 קילומטר. במקרה כזה, המשחק בין באר שבע ואשדוד יידחה. ההחלטה, יש לציין, ניתנה על בסיס ההסכם המתגבש להפסקת אש, שבסופו של דבר לא יצא לפועל. אגב, רוב הקבוצות העדיפו לדחות את המחזור. במנהלת הליגה ציינו כי הם נמצאים בקשר רציף עם גורמי הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully