וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד: טיאגו ודה חאה בפנים, איסקו וארבלואה בחוץ

דל בוסקה זימן סגל של 30 שחקנים, מגן ריאל לא זומן ופרש מהנבחרת: "זו סופה של תקופה נפלאה עבורי"

נבחרת ספרד מניפה את גביע העולם, מונדיאל 2010. רויטרס
הבסיס נשאר אותו בסיס. ספרד חוגגת ב-2010/רויטרס

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, פרסם היום (שלישי) רשימה של 30 שחקנים, מהם הוא ינפה שבעה ולבסוף ייצור סגל בן 23 שחקנים לקראת מונדיאל 2014 שייצא לדרך בברזיל בעוד פחות מחודש. ספרד תשחק בבית ב' ביחד עם הולנד, צ'ילה ואוסטרליה.

ספרד היא אלופת העולם המכהנת מ-2010 ובנוסף היא זכתה באליפויות אירופה ב-2008 וב-2012. הבסיס של הלה רוחה נותר בעינו וכרגיל ייבנה סביב כוכבי ריאל מדריד וברצלונה. דויד דה חאה הוא האיש שהחליף את ויקטור ואלדס כאחד משלושת השוערים. איסקו מריאל מדריד לא נכלל בסגל וכמוהו גם אלברו ארבלואה, שנעדר לאחרונה בגלל פציעה. גם רוברטו סולדאדו מטוטנהאם לא הוזמן.

ארבלואה הוותיק, החליט לפרוש אחרי שנודע לו כי לא זומן ואמר: "זו סופה של תקופה יפה עבורי. אני מקווה שהחברים שלי יחזרו עם עוד כוכב על החולצה".

בין המוזמנים ניתן למצוא את חלוץ אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה, שקיבל לפני כמה חודשים אזרחות ספרדית. כמו כן הוזמנו שחקנים עם מעט ניסיון דוגמת ססאר אספיליקואטה, קוקה וטיאגו אלקנטרה. מעל כולם בולט קשר אתלטיק בילבאו, אנדר איטורספה, שקיבל זימון בכורה ולא רשם אפילו הופעה אחת בנבחרת הצעירה של ספרד.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה, איסקו. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. איסקו/ברני ארדוב

שוערים: איקר קסיאס (ריאל מדריד), פפה ריינה (נאפולי), דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד).

הגנה: ססאר אספיליקואטה (צ'לסי), ג'רארד פיקה (ברצלונה), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), ג'ורדי אלבה (ברצלונה), אלברטו מורנו (סביליה), חאבי מרטינס (באיירן מינכן), ראול אלביול (נאפולי), חואנפראן (אתלטיקו מדריד), דני קרבחאל (ריאל מדריד).

קישור: סרחיו בוסקטס (ברצלונה), צ'אבי אלונסו (ריאל מדריד), קוקה (אתלטיקו מדריד), אנדר איטורספה (אתלטיק בילבאו), צ'אבי (ברצלונה), טיאגו אלקנטרה (באיירן מינכן), חסוס נבאס (מנצ'סטר סיטי), פדרו (ברצלונה), דויד סילבה (מנצ'סטר סיטי), ססק פברגאס (ברצלונה), חואן מאטה (מנצ'סטר יונייטד), סנטי קאסורלה (ארסנל), אנדרס אינייסטה (ברצלונה).

התקפה: דייגו קוסטה (אתלטיקו מדריד), דויד וייה (אתלטיקו מדריד), פרננדו טורס (צ'לסי), אלברו נגרדו (מנצ'סטר סיטי), פרננדו יורנטה (יובנטוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully