וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אוסקר גרסיה עוזב את ברייטון

למרות ניסיונות השכנוע, המאמן הספרדי התפטר בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה. המתעניינות: אסטון וילה, ווסטהאם וסלטה ויגו

אוסקר גרסיה מאמן ברייטון. GettyImages
אוסקר גרסיה מאמן ברייטון/GettyImages

זה רשמי: אוסקר גרסיה עוזב את ברייטון. אחרי שאתמול פורסמו דיווחים לפיהם המאמן הספרדי הציע את התפטרותו להנהלת המועדון, הערב הדבר הפך לרשמי וגרסיה אכן ייפרד מהקבוצה לאחר עונה אחת בלבד.

המאמן הספרדי סיים את עונת הצ'מפיונשיפ הראשונה שלו במועדון בטעם רע, אחרי תבוסה 4:1 אמש (ראשון) במשחק הגומלין מול דרבי, שהעפילה לגמר פלייאוף ההעפלה לפרמיירליג אחרי שניצחה גם במשחק הראשון, 1:2. התבוסה במשחק אמש היתה ההפסד הגדול ביותר של גרסיה כמאמן בוגרים.

גרסיה לא ימשיך בברייטון בגלל מחלוקת עם הנהלת הקבוצה לגבי ההשקעה הכספית, החזון של המועדון ומדיניות הרכש. בינואר דרש גרסיה חיזוק משמעותי, לא קיבל כזה, ויתרה מכך - שני שחקנים מובילים בקבוצה, אשלי בארנס וליאם ברידקאט, נמכרו. לפי "ארגוס", העיתון המקומי, גרסיה היה לא מרוצה זו תקופה ארוכה, וכנראה שלאחר השיחה עם בלום אכן יתברר סופית שלא ימשיך בברייטון.

ברייטון הובסה והודחה מהפלייאוף, דיווח: גרסיה הגיש את התפטרותו

למרות ההנהלה, אוסקר גרסיה הביא את ברייטון לפלייאוף: סיכום העונה

אוסקר גרסיה מאמן ברייטון. GettyImages
"מי שמסתכל על התמונה הגדולה רואה שזו היתה עונה פנטסטית עבורנו. לא היו הרבה אנשים שהאמינו שנוכל להגיע לפלייאוף עם כל הפציעות וכל מה שקרה העונה. זה הישג אדיר"/GettyImages

ב"גארדיאן" פורסם שבברייטון לא הופתעו מכך שגרסיה מעוניין באתגר חדש. בקבוצה שמו לב לכמות הקבוצות שמעוניינות בספרדי. כרגע ברשימה ווסטהאם, אסטון וילה, סלטה ויגו ועוד כמה קבוצות מספרד.

זו תהיה הפעם השנייה בתוך שנה שאלביון תעמוד בפני שינוי על הקווים, אחרי שבתום העונה שעברה הושעה המנג'ר הקודם גאס פוייט בשל "פרשת החרא", ופוטר לאחר מכן. ברשתות החברתיות, ובפורומים של הקבוצה, אוהדי ברייטון הביעו מורת רוח מהעובדה שגרסיה יעזוב, ומאשימים בעיקר את ההנהלה בכך ששנה שנייה ברציפות המועדון לא מצליח לייצר המשכיות ויציבות.

אתמול, לאחר המשחק האחרון בעונה, אמר גרסיה: "מי שמסתכל על התמונה הגדולה רואה שזו היתה עונה פנטסטית עבורנו. לא היו הרבה אנשים שהאמינו שנוכל להגיע לפלייאוף עם כל הפציעות וכל מה שקרה העונה. זה הישג אדיר. שיחקנו במשחק הכי חשוב של העונה עם חמישה שחקנים מתחת לגיל 21. חלקם שיחקו ברוב העונה בסגל הפיתוח שלנו. אני גאה בכך. במשחק הראשון שיחקנו הרבה יותר טוב אבל הערב הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו והניצחון מגיע להם. אין לי תירוצים. דרבי קבוצה טובה יותר ומגיע לה להיות בגמר".

הערב (21:45) יתקיים הגומלין בחצי הגמר השני בפלייאוף ההעפלה לפרמיירליג, כשק.פ.ר ויוסי בניון יארחו את וויגאן. המשחק הראשון הסתיים ב-0:0.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully