וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד הביסה 0:3 את דורטמונד

רבע גמר: הבלאנקוס השיגו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין, בדרך לנקמה על ההדחה בשנה שעברה. גארת' בייל כבש בפתיחה (3), איסקו, שהחליף ברגע האחרון את די מריה הכפיל (27), רונאלדו חגג (57) במשחקו המאה באלופות

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
חגג במשחקו המאה בריאל. רונאלדו/AP

קצת פחות משנה חלפה מאז שבורוסיה דורטמונד השפילה את ריאל מדריד והדיחה אותה בחצי גמר ליגת האלופות והערב (רביעי) הבלאנקוס גמלו להם עם 0:3 ענק בברנבאו במשחק הראשון של רבע הגמר הצ'מפיונס. השוורצלגן הגיעו למשחק הזה ללא לבנדובסקי מלך השערים שלהם, וראו את גארת' בייל כובש מולם כבר אחרי שלוש דקות. ריאל הציגה עליונות מוחלטת במחצית הראשונה ואיסקו, שפתח ברגע האחרון במקומו של די מריה החולה, הכפיל את היתרון בדקה ה-27. בדקה ה-57 הגיע הרגע של כריסטיאנו רונאלדו שכבש את השלישי והעלה את מאזן השערים שלו העונה באלופות ל-14. הפורטוגלי זקוק לשער אחד בלבד כדי לשבור את שיאו של מסי ככובש הכי פורה במפעל והוא סיפק עוד הוכחה למי שהיה צריך עד כמה הוא שחקן גדול.

ריאל השיגה נקמה מתוקה על ה-4:1 שספגה מול דורטמונד בגרמניה בשנה שעברה בדרך להדחה ורק נס ימנע ממנה להעפיל לחצי הגמר עונה שנייה ברציפות. דורטמונד, שמציגה עונה די חלשה ומאכזבת בסטנדרטים שלה, תקווה להוציא תוצאה טובה בגומלין, אבל ספק אם גם היא מאמינה שבכוחה לבצע מהפך ולהדיח את ריאל בגומלין.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כבש כבר אחרי שלוש דקות. בייל/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 3: גול! איזו פתיחה מדהימה לריאל מדריד שעולה ליתרון ממש על הפתיחה. קארים בנזמה קיבל כדור בצד ימין והכניס את דניאל קרבחאל המגן שזיהה את הכניסה של גארת' בייל. הוולשי קיבל כדור בתוך הרחבה ומקרוב לא התקשה להכניע את ויידנפלר. 0:1 מהיר מאוד לריאל.

* זה השער הכי מהיר של ריאל בשלב נוקאאוט של ליגת האלופות מאז אנלקה מול באיירן מינכן במאי 2000.

דקה 10: עוד מצב מסוכן לריאל שפתחה את המשחק הזה בסערה. כריסטיאנו רונאלדו קיבל כדור בצד שמאל ומסף הרחבה בעט כדור חזק בימין שנהדף בקושי על ידי ויידנפלר.

דקה 12: כריסטיאנו רונאלדו שוב בחן את ויידנפלר עם בעיטה חופשית מצוינת, אבל השוער הדף בקושי את הכדור של הפורטוגלי לקרן נוספת.

דקה 27: גול! ריאל מכפילה את היתרון שלה משער של איסקו. הקשר הצעיר שפתח ברגע האחרון בהרכב קיבל כדור על סף הרחבה ובעט כדור חזק ושטוח ברגל ימין לפינה ופנימה. 0:2 לריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג. GettyImages
קיבל מקום בהרכב וניצל אותו בגדול. איסקו חוגג/GettyImages

דקה 30: כמעט השני של גארת' בייל. ריאל לא הרפתה מהלחץ וקיבלה כדור חופשי כ-18 מטרים מצד ימין. הוולשי בעט את הכדור כמו שרק הוא ורונאלדו יודעים, אבל ויידנפלר הדף בקושי רב לקרן. מזל גדול לדורטמונד.

* ריאל הבקיעה לפחות שני שערים בעשרת משחקיה האחרונים בליגת האלופות. הישג אותו לא קבעה אף קבוצה מאז סביליה ב-2009.

דקה 41: מצב נדיר לדורטמונד. פייר אמריק אובמיאנג מצא עצמו חופשי בטווח של 20 מטרים משערו של קסיאס והימר על בעיטה חזקה, אבל הכדור שלו טס מעל השער.

פייר-אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד מול סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הצליח להתמודד עם המהירות של אמריק אובמיאנג . סרחיו ראמוס/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 48: ריאל כמעט השיגה את השלישי מיד אחרי ההפסקה אחרי שגארת' בייל נשלח לכדור עומק וממצב קורץ בעט עם החלק החיצון של הרגל אבל שוער דורטמונד הדף.

דקה 49: הקצב המצוין המשיך והפעם דורטמונד הבליחה בהתקפת מעבר שבסיומה קיבל אובמיאנג כדור טוב ממרקו רויס אבל מזווית לא פשוטה בעט החוצה.

דקה 57: גול! ריאל כובשת את השלישי בדרך לניצחון גדול. לוקה מודריץ' הכניס כדור עומק לרונאלדו שנותר בלתי מכוסה ומקרוב בעט לרשת וכבש במשחקו המאה בליגת האלופות. 0:3 ענק לריאל.

* רונאלדו כבש בפעם ה-14 העונה בליגת האלופות וכבר במשחק הראשון של רבע הגמר הוא השווה את שיא כל הזמנים לעונה אחת, ששייך לליאונל מסי.

דקה 60: ריאל ניצלה את המומנטום וכמעט השיגה את הרביעי שלה. דניאל קרבחאל המגן פרץ בצד ימין ושלח כדור רוחב שטוח אליו הגיע קארים בנזמה שבנגיעה המשיך חזק לשער אבל ויידנפלר הדף.

דקה 80: קרלו אנצ'לוטי נתן מנוחה לרונאלדו הכוכב שלו שירד לקול תשואות הקהל והוחלף על ידי קסימירו.

דקה 84: ריאל חיפשה את הרביעי וכמעט מצאה אותו אחרי פריצה סוחפת של גארת' בייל, אבל מזווית קשה הוולשי בעט החוצה.

* מאז שהחלה שיטת שערי החוץ במפעלים האירופים, 400 קבוצות מתוך 424 שניצחו 0:3 את המשחק הראשון עלו לשלב הבא.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
מתחיל לפרוע את השטרות. בייל/AP

ריאל מדריד: איקס קסיאס, דניאל קרבחאל, סרחיו ראמוס, פפה, פאביו קואנטראו, לוקה מודריץ', צ'אבי אלונסו, איסקו (אסייר יראמנדי, 72), גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו (קסימירו, 80), קארים בנזמה (אלברו מוראטה, 75)

בורוסיה דורטמונד: רומן ויידנפלר, לוקאש פישצ'ק (יוליאן שיבר, 69), סוקרטיס פפאסטאטופולוס, מאטס הומלס, אריק דורם, סבסטיאן קל (מילוש יואיץ', 74), נורי שאהין, פייר אמריק אובמיאנג, הנריך מחיטריאן (יונס הופמן, 64), קווין גרוסקרויץ, מרקו רויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully