וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

רבע הגמר: דייגו הברזילאי הפציץ מ-25 מטרים לחיבורים של פינטו (56), אבל ניימאר השווה (71) אחרי בישול גאוני של אינייסטה. דייגו קוסטה וג'רארד פיקה נפצעו במחצית הראשונה והוחלפו

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
הציל את ברצלונה מהפסד. ניימאר חוגג/רויטרס

ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 מרתק בקאמפ נואו במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר ליגת האלופות. זו הייתה הפעם הרביעית העונה ששתי מוליכות הליגה הספרדית נפגשות וכל המפגשים הסתיימו ללא הכרעה, אך המפגש הערב היה המרתק מכולם ולא רק בשל המעמד. ברצלונה איבדה כבר אחרי 12 דקות את ג'רארד פיקה הבלם שלה שנפצע בגבו כשבצד השני דייגו קוסטה מלך השערים של אתלטיקו קרס תחת העומס והוחלף בדקה ה-30 על ידי דייגו.

הברזילאי הפך לגיבור המשחק הזה אחרי שבדקה ה-56 הדהים את ברצלונה ואת פינטו השוער שלה עם בעיטה אדירה מ-25 מטרים לחיבורים. בארסה תקפה בחמת זעם ומצאה את השוויון בדקה ה-71 מרגלי ניימאר שניצל כדור עומק גאוני של אינייסטה ובעט כדור מסובב לרשת של קורטואה. הקטלאנים מצליחים להימנע מהפסד אך לא מצליחים לנצח את החבורה המלוכדת של דייגו סימאונה ששוב הוכיחה שעם הגנה אגרסיבית ונחישות אפשר לעצור את בארסה, גם בקאמפ נואו המאיים. אתלטיקו כמובן יכולה להיות מרוצה יותר מהתוצאה הזו, אך דייגו סימאונה וגם ויסנטה דל בוסקה יעקבו בדאגה אחרי מצבו של דייגו קוסטה, החלוץ שנותן את עונת השיא בקריירה שלו ואמור להיות החלוץ הפותח של נבחרת ספרד במונדיאל.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד (מימין) מול דני אלבס שחקן ברצלונה. Manu Fernandez, AP
עבר מבחן כשירות ברגע האחרון אבל נפצע. דייגו קוסטה/AP, Manu Fernandez

מחצית ראשונה

* אתלטיקו מדריד ספגה עד עכשיו ארבעה שערים בלבד בליגת האלופות, הכי מעט יחד עם צ'לסי של מוריניו.

דקה 2: מצב ראשון לאתלטיקו. פליפה לואיס חתך משמאל לימין ומצא את דויד וייה שבלי לעצור בעט מ-18 מטרים כדור חזק ומסוכן שחמק סנטימטרים מקורת שערו של פינטו.

דקה 5: מצב נפלא נוסף לדויד וייה (!). פינטו השוער בעט כדור לא טוב שהגיע לטוראן שהמשיך בכדור עומק לוייה. החלוץ מצא את עצמו במצב נהדר מול פינטו אבל בעט שטוח והחוצה. מזל גדול לברצלונה.

דקה 12: מכה לברצלונה שאיבדה את ג'רארד פיקה הבלם שלה אחרי שזה התרומם לכדור גובה ונחת לא טוב. פיקה התלונן על כאבים בגבו והוחלף על ידי מרק ברטרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה לאחר שהוחלף עם מאמנו חרארדו מרטינו. רויטרס
נפצע בגבו, יחזור לליגה? פיקה מוחלף/רויטרס

דקה 22: ברצלונה ניסתה לעלות ליתרון ראשון וכמעט עשתה את זה אחרי שצ'אבי הרים כדור מדויק לתוך הרחבה אליו הגיע ניימאר ונגח אבל הכדור שלו היה חלש ונקלט בקלות על ידי קורטואה.

דקה 26: ליאו מסי הצליח להשתחרר מהשמירה החזקה של מירנדה הבלם ותחת הלחץ הכניס כדור נפלא לאינייסטה שחדר לרחבה ובעט חזק אבל גודין גלש והציל את הכדור ברגע האחרון.

דקה 30: גם אתלטיקו מדריד מאבדת את השחקן הכי חשוב שלה. דייגו קוסטה, שהיה בספק למשחק הזה בשל פציעה הרגיש כאבים בשריר הירך האחורי ונאלץ לפנות את מקומו לדייגו הברזילאי.

דקה 35: כדור חופשי של צ'אבי מצא את ראשו של מרק ברטרה הבלם המחליף שנגח חזק אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 44: בארסה התקשתה מאוד מול ההגנה האגרסיבית של אתלטיקו ששמרה חזק. ניימאר ניסה את מזלו עם מהלך אישי שהסתייים בבעיטה מרחוק אבל הכדור שלו טס גבוה מעל השער.

דקה 45: ממש בתוספת הזמן של המחצית דויד וייה כמעט הצליח לכבוש בניסיון השלישי שלו אחרי שקיבל כדור על סף הרחבה מצד שמאל, עבר את ברטרה ובעט כדור חזק ומדויק ברגל ימין שנהדף בקושי על ידי פינטו.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד לאחר שנפצע. Clive Rose, GettyImages
באתלטיקו מתפללים שהפציעה לא חמורה. דייגו קוסטה/GettyImages, Clive Rose

נתוני המחצית

% שליטה בכדור: ברצלונה 62, אתלטיקו 38

קרנות: ברצלונה 1, אתלטיקו 1

התקפות מסוכנות: ברצלונה 22, אתלטיקו 14

איומים למסגרת: ברצלונה 4, אתלטיקו 2

מסירות: ברצלונה 374, אתלטיקו 191

מסירות מדויקות: ברצלונה 312, אתלטיקו 122

דייגו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. David Ramos, GettyImages
גול מהסרטים. דייגו חוגג את השער שלו/GettyImages, David Ramos

מחצית שנייה

דקה 56: גול! איזה גולאסו אדיר של דייגו (!). הברזילאי שהחליף את דייגו קוסטה קיבל כדור כ-25 מטרים אלכסונית משערו של פינטו והפציץ כדור אדיר ברגל ימין שנעצר רק בין חיבורי הקורות. 0:1 מדהים לאתלטיקו מדריד.

* זהו שער ראשון של דייגו בליגת האלופות מאז ה-26 בנובמבר 2008, אז כבש במדי ורדר ברמן לרשת אנורתוזיס.

דקה 64: כמעט השוויון של ברצלונה. כדור שהדפה הגנת אתלטיקו הגיע לסרחיו בוסקטס שמהאוויר בעט כדור חזק לפינה, אבל קורטואה הדף בקושי לקרן.

דקה 66: ברצלונה הגבירה את הלחץ. דני אלבס פרץ מצד ימין ושלח כדור חד לרחבה אליו הגיע מסי ונגח אבל החוצה.

דקה 71: גול! ברצלונה השיגה את השוויון המיוחל. אתלטיקו איבדה כדור במרכז השדה. אינייסטה השתלט עליו ושלח כדור עומק פשוט גאוני עם החיצון לניימאר. הברזילאי שבר את מלכודת הנבדל והמשיך ברגל ימין לפינה הרחוקה. 1:1 בקאמפ נואו.

דקה 85: כמעט המהפך של מסי. בארסה קיבלה כדור חופשי מעמדה קלאסית לארגנטינאי שמ-18 מטרים מצד ימין שלח כדור מסובב בשמאל לחיבורים, אבל קורטואה התעופף והדף לקרן.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
חיים קשים מול בלמי אתלטיקו. מסי/רויטרס

הרכבים:

ברצלונה: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה (מארק ברטרה, 12), ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, ססק פברגאס (אלכסיס סאנצ'ס, 68), צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, ניימאר.

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפראן, מירנדה, דייגו גודין, פיליפה לואיס, גבי, קוקה, טיאגו, ארדה טוראן (כריסטיאן רודריגס, 80), דייגו קוסטה (דייגו, 30), דויד וייה (חוסה סוסה, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully