וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאוליד-ברצלונה 0:1, סלטה-אתלטיקו 2:0

הקולצ'ונרוס כבשו את הפסגה בזכות צמד של דויד וייה (62, 64), והורידו את האלופה למקום השלישי אחרי שער של רוסי (17)

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
אחרי המומנטום השלילי, הם רואים את האור. דויד וייה/רויטרס

הליגה הספרדית הולכת ומתקרבת לישורת האחרונה, והצמרת ממשיכה להיות צמודה. הערב (שבת) יצא לדרך המחזור ה-27, וכבר במשחק הראשון קיבלנו הפתעה גדולה כשברצלונה הפסידה 1:0 בחוץ מול ויאדוליד ופספסה הזדמנות לעלות זמנית לפסגה. מי שדווקא עשתה את זה ועלתה למקום הראשון היא אתלטיקו מדריד שגברה 0:2 על סלטה ויגו מצמד של דויד וייה.

דני אלבס: "אלו שלא סומכים עלינו יכולים לעזוב"

טרגדיה: העובר של אינייסטה מת במהלך ההריון

אלברו ארבלואה נפצע ויחמיץ את הקלאסיקו מול ברצלונה

פאוסטו רוסי שחקן ויאדוליד חוגג. רויטרס
הדהים את ברצלונה. פאוסטו רוסי/רויטרס

ויאדוליד - ברצלונה 0:1

רק בשבוע שעבר צימקה ברצלונה את הפער מריאל מדריד בפסגה לנקודה בלבד בעקבות התיקו בדרבי הגדול של מדריד. אולם, הערב ספגה האלופה הפסד חוץ שני רצוף ופספסה הזדמנות פז לחזור לפחות זמנית לפסגה. בארסה ספגה שער אומלל כבר אחרי 17 דקות ונראתה רע מאוד במשחק הזה כשמסי היה היחיד שניסה להבקיע בעיקר במחצית השנייה. הקטלאנים יאבדו גם את המקום השני שלהם במידה שאתלטיקו מדריד תנצח מאוחר יותר את סלטה ויגו בבלאידוס. מעבר ליוקרה הגדולה שמלווה לניצחון על ברצלונה, ויאדוליד הקטנה עלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום בעקבות שלוש הנקודות שלה ותקווה להפסד של אלמריה כדי להישאר שם.

ויאדוליד הייתה הראשונה לסכן את השער של ברצלונה עם מצב לא רע מקרוב, אבל בדקה העשירית ליאונל מסי נכנס לעניינים עם פריצה סוחפת שהסתיימה בבעיטה חזקה בשמאל שנהדפה בקושי על ידי דייגו מרינו. אחרי 17 דקות בלבד עלתה ויאדוליד ליתרון מפתיע מאוד. חאבי גרה השתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט כדור חזק, הגנת ברצלונה הדפה לא טוב היישר לרגליו של פאוסטו רוסי שבבעיטה לא חזקה מתוך הרחבה בעט לרשת. 0:1 לויאדוליד. ברצלונה עלתה נחושה למחצית השנייה ואחרי שתי דקות בלבד ליאונל מסי חדר לרחבה ומזווית לא פשוטה בעט חזק אבל דייגו שוער ויאדוליד הדף לקרן.

* ויאדוליד שמרה בגבורה על שער היתרון שלה עד הסיום וברצלונה נחלה שני הפסדי חוץ רצופים בליגה לראשונה מאז עונת 2007/8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מעד מול ויאדוליד. ליאו מסי/רויטרס

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 2:0

מבין שלוש הקבוצות שמרכיבות את ראש החץ בצמרת, אתלטיקו אמנם נחשבה לבעלת הכושר החלש ביותר, אבל לא הערב. אתלטיקו הסתדרה היטב ללא דייגו קוסטה, דייגו גודין וארדה טוראן, ורשמה ניצחון מוצדק על היריבה שמשלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אתלטיקו מנצלת את המעידה של בארסה ולמעשה עולה זמנית למקום הראשון עד למשחק של ריאל מדריד מחר נגד לבנטה.

בדקה ה-24 הגיע ניסיון מעניין של ראול גרסיה שהפציץ כמעט מחצי מגרש, אבל הכדור המוזר שהפתיע את כולם והיה קרוב למצוא את השער חלף מעל השער. דקה לאחר מכן אתלטיקו רשמה איום נוסף כאשר דויד וייה מצא את קוקה שבעט כדור שהורחק רק בקושי. שלוש דקות לאחר מכן גם כדור מסוכן של דייגו נעצר. אבל המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת לחלוטין כשבדקה ה-62 כשלחץ על ההגנה של סלטה הוביל לחטיפה ולדהירה קדימה של דויד וייה שסיים עם כדור ברשת. שתי דקות בלבד עברו ואתלטיקו מיהרה קדימה כאשר חוסה סוסה סידר מסירת רוחב לוייה שבעט שטוח וכבש את השני שהשלים בליץ נהדר.

משחקים נוספים:

בטיס - חטאפה 0:2
לבטיס: לאו באפטיסטאו (16), רובן קסטרו (39)

גרנאדה - ויאריאל 0:2
לגרנאדה: פראן ריקו (23, פנדל), יוסף אלערבי (33)

שחקני ברצלונה פברגאס עם סרחיו בוסקטס מאוכזבים. GettyImages
הפנים אומרות הכל. שחקני ברצלונה מאוכזבים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully