וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה-מלאגה 0:3, ראיו וייקאנו-אתלטיקו 4:2

האלופה שמרה על הפסגה מחזור 59 ברציפות, פיקה, פדרו ואלכסיס כבשו, בישול נוסף למסי. אתלטיקו שנייה, צמד לארדה טוראן

שחקני ברצלונה פדרו חוגג עם מסי. GettyImages
הנשיא התפטר, הקבוצות ממדריד מלחיצות אבל הם בשלהם. פדרו ומסי חוגגים עוד ניצחון/GettyImages

אחרי שריאל מדריד ניצחה אתמול (שבת) וכבשה זמנית את הפסגה, המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך עם משחקיהן של שתי הקבוצות הנוספות שמתמודדות על האליפות. אתלטיקו מדריד שיחקה ראשונה והמשיכה את הכיסאות המוזיקליים בפסגה עם ניצחון חוץ 2:4 מרשים על ראיו וייקאנו, אבל ברצלונה שמרה על המקום הראשון בתום המחזור עם 0:3 ביתי על מלאגה. במשחקים נוספים שנערכו היום: אתלטיק בילבאו נתנה הצגה כשהביסה 1:5 בחוץ את אוסאסונה, אלמריה ניצחה את חטאפה 0:1.

ריאל מדריד ניצחה את גרנאדה, שער נהדר לרונאלדו

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד (מימין). Andres Kudacki, AP
צמד בדרך לפסגה. טוראן/AP, Andres Kudacki

ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד 4:2

הכיסאות המוזיקליים בצמרת נמשכים: אחרי שתי תוצאות תיקו מול ברצלונה וסביליה, הקבוצה של דייגו סימאונה כבשה לפחות זמנית את הפסגה עם ניצחון מרשים על ראיו וייקאנו. ארדה טוראן (צמד) ודויד וייה כבשו שלישייה עוד במחצית הראשונה, סאול כבש גול עצמי במחצית השנייה. הקולצ'ונרוס יחזיקו אצבעות למלאגה, שניצחון או תיקו שלה מול ברצלונה ישאיר אותה בפסגה בתום המחזור.

הפתיחה של אתלטיקו מדריד הייתה מדהימה והיא עלתה ליתרון כבר אחרי שמונה דקות. דייגו קוסטה ניצל טעות בהגנת ראיו, חטף כדור ובישל לדויד וייה שמקרוב בעט לרשת הגבוהה. 0:1 לאתלטיקו מדריד. שלוש דקות בלבד חלפו וראיו קיבלה פנדל מפוקפק אחרי ספק הכשלה על בואנו בתוך הרחבה, אבל הצדק נעשה כשטיבו קורטואה הדף את הפנדל שבעט ג'ונתן ויירה.

בדקה ה-31 הכפילה אתלטיקו את היתרון שלה אחרי התקפה מתפרצת שהחלה בדייגו קוסטה מצד שמאל. החלוץ יישר את הכדור לקוקה שהמשך לארדה טוראן שמול שער חשוף בעט לרשת. 0:2 לאתלטיקו מדריד. בדקה ה-40 הצליחה ראיו לחזור למשחק אחרי התקפה יפה מאוד וחילופי מסירות שהסתיימו בבעיטה של ג'ונתן ויירה מקרוב לרשת. 1:2 לאתלטיקו מדריד.

ממש על סף המחצית הצליחה אתלטיקו לכבוש את השער השלישי שלה. גבי הרים כדור חופשי מצד שמאל, שחקן של ראיו ניסה להרחיק אבל נגח לאחור וארדה טוראן הגיח מבעד להגנה ומזווית קשה המשיך מהאוויר פנימה והשלים צמד. 1:3 לאתלטיקו מדריד במחצית.

בדקה ה-74 הצליח סברו כולם שדייגו קוסטה כבש את שער הבכורה שלו ב-2014. מלך השערים של הקולצ'ונרוס המתין ברחבה לכדור רוחב של פליפה לואיס וניסה לבעוט לרשת אך מי שדחק את הכדור פנימה הוא סאול שכבש שער עצמי. דקה בלבד חלפה וחואקין לאריביי הצליח שוב לצמק עם נגיחה מקרוב, אבל לא יותר מכך. 2:4 לאתלטיקו מדריד שעולה זמנית למקום הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. GettyImages
כבש משחק ליגה שני ברציפות. פיקה/GettyImages

ברצלונה - מלאגה 0:3

הנשיא התפטר, היריבות ממדריד ניצחו והלחיצו, אבל ברצלונה בשלה: אחרי הרביעייה מול לבנטה בגביע הקטלאנים נתנו עוד הצגה והביסו בקלות את האנדלוסים. ג'רארד פיקה, פדרו ואלכסיס סאנצ'ס כבשו לבארסה שסוגרת מחזור 59 ברציפות במקום הראשון למרות הלחץ הכבד שמופעל עליה מאתלטיקו וריאל. ליאונל מסי עדיין לא כבש בליגה מאז שחזר מהפציעה שלו, אבל הארגנטינאי שיחק מצוין, בישל את השער של פדרו ובנה את הגול השלישי של אלכסיס. בארסה שוב מקדימה רק בהפרש שערים את אתלטיקו בפסגה והמאבק על האליפות יילך העונה כנראה עד למחזורי הסיום.

ברצלונה פתחה את המשחק חזק מאוד וכבר אחרי חמש דקות אלכסיס סאנצ'ס בעט לקורה אחרי שקיבל כדור עומק נהדר מפברגאס. בדקה ה-23 נשלח פדרו לעומק והקשית מעל קבאז'רו אבל הכדור חמק החוצה.

בדקה ה-40 נשבר סוף סוף הקרח עם שער לקטלאנים. אלכסיס סאנצ'ס הגיע ראשון לכדור קרן ונגח לעומק הרחבה. ג'רארד פיקה הבלם נותר בלתי מכוסה ומקרוב בעט שטוח וחזק לרשת. 0:1 לברצלונה.

בדקה ה-56 הגיע השער השני שהרגיע את הקטלאנים. ליאונל מסי שוב היה על תקן המבשל ושלח כדור עומק נהדר לפדרו, שהטעה את המגן שלו ובעט מתוך הרחבה לפינה הרחוקה. 0:2 לברצלונה.

שש דקות חלפו ובארסה כבר כבשה את השלישי. מסי היה שוב זה שהינדס את המהלך עם כדור עומק לפדרו שהמשיך בנגיחה לאלכסיס סאנצ'ס שנותר בלתי מכוסה ומקרוב בעט לרשת החשופה. 0:3 לברצלונה.

איבאי אתלטיק בילבאו חוגג שער. AP
בדרך לליגת האלופות? איבאיי גומס חוגג עוד ניצחון/AP

משחקים נוספים:

אלמריה - חטאפה 0:1
לאלמריה: ג'ונתן זונגו (49).

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 5:1
לאוסאסונה: ארמנטרוס (10), לבילבאו: מרקל סוסאטה (3), אריץ אדוריץ (16, ו-62), איבאיי גומס (84), קיקה סולה (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully