וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו האריך את חוזהו בנבחרת רוסיה

האיטלקי הוותיק יישאר בתפקיד עד לאחר מונדיאל 2018, אותו הרוסים ייארחו: "מודה לנשיא ההתאחדות על האמון בי"

פאביו קאפלו מאמן נבחרת רוסיה. רויטרס
תוכניות גדולות למונדיאל הביתי ב-2018. קאפלו/רויטרס

אוהדי הכדורגל ברוסיה זכו היום (שישי) לחדשות טובות עבור נבחרתם, כאשר המאמן הלאומי שלהם, פאביו קאפלו האיטלקי הדגול, האריך את חוזהו בנבחרת עד 2018. באותה שנה, רוסיה צפויה לארח את הגביע העולמי והמאמן יישאר בתפקידו עד לאחר הטורניר, בו הוא מקווה להוביל את הרוסים להצלחה גדולה ככל האפשר.

קאפלו אמר: "אני מודה לנשיא ההתאחדות הרוסית ולשר הספורט ויטאלי מוטקו על האמון שהם נתנו בי. אני מאוד שמח להמשיך לעבוד עם הנבחרת הרוסית. יש לנו תוכניות גדולות ואעשה ככל יכולתי על מנת לגרום לאוהדים שלנו נחת".

קאפלו נחת בתפקיד מאמן הנבחרת ביולי 2012, לאחר שרוסיה ודיק אדבוקט נחלו כישלון חרוץ והודחו מאליפות אירופה כבר בשלב הבתים. במוקדמות המונדיאל בשנתיים האחרונות הוביל האיטלקי בן ה-67 את הנבחרת הרוסית למקום הראשון בבית, שכלל גם את פורטוגל וישראל.

רוסיה הוגרלה לבית ח' במונדיאל הקרוב שייפתח בברזיל ב-12 ביוני. הרוסים יתמודדו מול בלגיה, אלג'יריה ודרום קוריאה בבית שלפחות על הנייר נראה סביר מבחינתם והם ינסו לעבור את שלב הבתים, דבר אותו לא הצליחו לעשות בהופעתם האחרונה על הזירה המרכזית של הכדורגל העולמי, במונדיאל 2002 ביפן ודרום קוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully