וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2018

המאמן המצליח יסגור עשר שנות אימון במועדון: "בחיים, חשוב להיות במקום הנכון בזמן הנכון, ובשבילי זה המקום המושלם"

יורגן קלופ, מאמן בורוסיה דורטמונד. Dennis Grombkowski, GettyImages
שלא יתקשרו עד 2018. קלופ/GettyImages, Dennis Grombkowski

יורגן קלופ האריך את חוזהו בדורטמונד עד יולי 2018, כך הודיע היום (רביעי) המועדון באופן רשמי. לקלופו היה חוזה בקבוצה עד שנת 2016, והיום, אם כן, האריך את ההתקשרות בשנתיים.

"זה כבוד שמועדונים גדולים חושבים שאתה עושה עבודה טובה", אמר קלופ, "אבל בכנות, אני לא אחד שתוהה האם הדשא של השכן ירוק יותר. זו לא קלישאה כשאני אומר שבחיים חשוב להיות במקום הנכון בזמן הנכון ובשבילי דורטמונד זה המקום המושלם. כתבנו יחד את הסיפור המרכזי ביותר בכדורגל בשנים האחרונות ואני לא מרגיש שאני צריך אפילו לגעת בפרק האחרון. מה אעשה אם אקבל הצעה מקבוצה גדולה? כמו תמיד, אגיד שאני מעריך את העניין, אבל אני תחת חוזה ואני אחד שמכבד חוזים. זה אולי יפתיע אנשים בענף, אבל להצעה אענה: 'תודה, אבל אין סיכוי'".

עד כה אימן את הקבוצה ב-180 משחקי ליגה, בהם השיג מעל שתי נקודות בממוצע למשחק. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות בונדסליגה (2011/12, 2010/11), בגביע (2011/12) והביא את הקבוצה לגמר ליגת האלופות (2012/13), שבו הפסידה לבאיירן מינכן 2:1. בנוסף נבחר קלופ פעמיים למאמן השנה בגרמניה (2011, 2012).

קלופ נמצא במועדון מאז 2008, ואמור לסגור עשר שנות אימון בדורטמונד. בהיסטוריית הבונדסליגה, רק שישה מאמנים סגרו יותר מעשור באותה הקבוצה: וולקר פינקה (15 שנים ו-11 חודשים בפרייבורג), אוטו ריהאגל (14 שנים וחודשיים בברמן), תומאס שאף (14 שנים בברמן), וויני שייפר (11 שנים ושמונה חודשים, קרלסרוהה), הנס וייסוויילר (10 שנים ו-11 חודשים בבורוסיה מנשנגדלבאך) ואדוארד גייר (10 שנים וארבעה חודשים בארנגי קוטבוס).

דורטומנד של קלופ נמצאת כרגע במקום השני בבונדסליגה, עם 25 נקודות מעשרה משחקים, נקודה פחות מהמוליכה באיירן מינכן.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלופ חותם על החוזה בדורטמונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully