וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה הסודית של גארת' בייל: פריצת דיסק

ב"מארקה" טוענים כי ביום שבו הוצג הוולשי התבררו לפרס תוצאות בדיקת MRI שהעלו פציעה בגבו, אך העסקה כבר נחתמה

ריאל מדריד עוד עלולה להצטער על זה: ב"מארקה" מדווחים הבוקר (שבת) שריאל מדריד גילתה שגארת' ביית סובל מפריצת דיסק מיד לאחר שהדהימה את עולם הכדורגל כשהחתימה את הוולשי תמורת סכום שיא של 100 מיליון יורו לשש שנים. מתברר כי בייל שהוצג בריאל בתחילת חודש ספטמבר אחרי שעזב את טוטנהאם עבר בדיוק באותו יום בדיקת MRI שהראתה שהוא סובל מפריצת דיסק.

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
טען שלא ידע מהפציעה. גארת' בייל/רויטרס

על פי הדיווח, בייל סיפר לראשי הבלאנקוס כי לא הכיר את הבעיה הרפואית שממנה הוא סובל וכי לא חש בכל כאב. על פי ההערכות, הפציעה הזו לא תמנע ממנו לשחק, אבל היא בהחלט עשויה לגרום לפציעה רצינית יותר בכל רגע נתון כאשר השחקן יצטרך לשקול אם לעבור ניתוח.

כמו כן נטען כי הבדיקה העלתה תמרור אזהרה באותה מרפאה, אבל בשלב הזה זה כבר היה מאוחר מדי שכן העסקה כבר נחתמה מול התרנגולים. "העסקה כבר נחתמה ונשיא המועדון פלורנטינו פרס, שעשה מאמץ לשמור את הסוד של בייל, לא התנגד לכך". מדובר בפציעה דומה לזו שסבל ממנה בעונת 2010/11 גונסאלו היגואין שנעדר מהמגרשים בעקבות זאת למשך ארבעה חודשים.

בריאל מיהרו להנמיך את האש והוציאו הודעה בנושא: "המידע שפורסם וטוען שבייל סובל מפריצת דיסק הוא שגוי לחלוטין. להפתעתנו הגרסה שמסרו הרופאים לתקשורת ביום חמישי, שובשה לחלוטין. לשחקן יש בליטת דיסק קטנה, ממנה סובלים הרבה כדורגלנים, ושלא מונעת מהם לנהל קריירה נורמלית לחלוטין"

זו לא הפעם הראשונה שפציעתו של בייל מעוררת דאגה בקרב אנשי ריאל מדריד. את שלב קדם העונה בקבוצתו הקודמת הוא פספס בגלל סדרת פציעות. בשלב הזה עושה הוולשי מאמץ לחזור לכושר ומגביר את קצב האימונים כדי לשוב לשחק בהדרגה. נכון להיום שותף בייל בשני משחקים העונה בליגה במדי ריאל מדריד והבקיע שער אחד. מעבר לכך, יש לו הופעה אחת באירופה. במדי נבחרת ווילס יש לו שלוש הופעות ושני שערים ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully