וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו חתם בהפועל ירושלים: "יש פה תהליך יפה"

14.11.2013 / 19:51

עסקת השנה בכדורסל הישראלי: הפורוורד בן ה-28 מצטרף לקבוצה מהבירה עם חוזה לשלוש שנים, במהלכן ירוויח כ-1.1 מיליון דולר. אמר: "מאוד שמח, יש כאן קהל מדהים ומטרות ארוכות טווח"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ליאור אליהו חתם הערב (חמישי) בהפועל ירושלים לשלוש שנים. הפורוורד הישראלי, ששימש כקפטן מכבי תל אביב בעונה החולפת, הגיע הערב (חמישי) לפגישה עם אנשי הקבוצה מהבירה והצדדים חתמו.

?אני מאוד שמח להצטרף להפועל ירושלים", אמר אליהו אחרי החתימה, "יש כאן תהליך יפה, קהל מדהים, ארינה ומטרות ארוכות טווח, ורצון אמיתי לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להשתלב כאן בצורה הכי טובה שאפשר ולהגיע להישגים גדולים?.

הבעלים אורי אלון כתב ברשתות החברתיות: "העתיד נראה ורוד. הישראלים הטובים ביותר צריכים להיות בהפועל ירושלים. ליאור אליהו, ברוכים הבאים לשלוש השנים הקרובות".

לפגישה עליה פורסם לראשונה היום בצהריים, הגיעו אליהו עצמו ביחד עם אביו, אבנר אליהו וגם גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים ואייל חומסקי , מבעלי הקבוצה. יש לציין שגם מכבי תל אביב הציעה לאליהו חוזה, על סכומים זהים לירושלים (כ-1.1 מיליון דולר), אך השחקן העדיף להצטרף לאדומים. הוא יפגוש את האקסית ב-1 בדצמבר, כשירושלים תארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור התשיעי.

ליאור אליהו, הפועל ירושלים. קובי אליהו
תחנה שלישית בישראל. אליהו בדרך לפגישה היום/קובי אליהו

כזכור, כבר בסוף יוני מכבי תל אביב שלחה מכתב רשמי לנציגיו של אליהו, ובו הודיעה לו כי היא מנצלת את האופציה ומשתחררת מחוזהו לעונה הקרובה. הצהובים היו יכולים להתיר את חוזהו של הקפטן תמורת 100 אלף דולר, בתקווה לנהל איתו משא ומתן חדש על חוזה נמוך יותר, אלא שהוא העדיף לחפש אופציה אחרת. אליהו חיפש קבוצה בחודשים האחרונים והוזכר כמועמד למלאגה הספרדית וקובאן הרוסית. לאחרונה הצהובים הגישו לו הצעה לחזור בחוזה לשלוש שנים, אבל גם הפועל ירושלים לחצה עליו לחתום בשורותיה.

אליהו בן ה-28 גדל בקבוצת הנוער של מכבי רמת גן והחל את הקריירה הבוגרת בהפועל גליל עליון. ב-2006 הוא עבר למכבי תל אביב ושיחק בה מאז ועד סיום העונה החולפת, מלבד עונת 2009-10 אז שיחק בקאחה ויטוריה וזכה איתה באליפות ספרד. בעונה שעברה ממוצעי היורוליג שלו עמדו על 7.3 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים ב-16.8 דקות משחק. בליגה הישראלית הוא רשם 11.5 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-25 דקות משחק.

אליהו זכה בשלוש אליפויות המדינה, גביע המדינה, אליפות הליגה האדריאטית ובגביע המדינה. כמו כן כאמור זכה באליפות ספרד עם ויטוריה. ב-2009 היה מלך הסלים הישראלי בליגת העל ובדצמבר 2008 נבחר לשחקן החודש ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור אליהו מגיע לפגישה עם הפועל ירושלים. קובי אליהו
שורה ארוכה של תארים. אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully