וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קרלו אנצ'לוטי הוכרז כמאמן ריאל מדריד

האיטלקי, שעזב את פריס סן ז'רמן אחרי זכייה באליפות, חתם עד 2016 ויוצג ביום רביעי. לורן בלאן חתם לשנתיים בפ.ס.ז'

קצת יותר מחודש לאחר שהודיעה רשמית על סיום דרכו של ז'וזה מוריניו, לריאל מדריד יש החל מהיום (שלישי) מאמן חדש. כצפוי, האיטלקי הוותיק קרלו אנצ'לוטי יהיה זה שיעמוד על הקווים בסנטיאגו ברנבאו בעונה הבאה, לאחר שהבלאנקוס השיגו סיכום על שחרורו מפריס סן ז'רמן. אנצ'לוטי חתם בריאל עד 2016 ויוצג במסיבת עיתונאים מחר בצהריים. את הפריזאים יאמן בשנתיים הקרובות לורן בלאן, שחתם גם הוא באופן רשמי היום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ניצב בפני אתגר ענק. אנצ'לוטי/רויטרס

מאז ההחלטה כי מוריניו לא ימשיך בריאל, אחרי שלוש שנים שהסתיימו עם כישלון בדמות איבוד האליפות לברצלונה והפסד בחצי גמר ליגת האלופות ובגמר גביע המלך, שמו של אנצ'לוטי, שזכה בעונה החולפת באליפות עם פריס סן ז'רמן, עלה כמועמד המוביל לרשת אותו. לאיטלקי היה חוזה לעונה נוספת בבירת צרפת, אך ריאל הסכימה לשלם את הסכום הגבוה (ארבעה מיליון יורו) אותו דרשו הצרפתים ולהתיר אותו מחוזהו, על מנת שיבוא אליה. בימים האחרונים, נציג מטעם ריאל מדריד נסע לקטאר על מנת לדון על תנאי השחרור עם בעלי המועדון הפריזאי.

עבור אנצ'לוטי מדובר בתפקיד הספרדי הראשון בקריירה שלו ובקבוצה השלישית ברצף אותה הוא מוביל מחוץ לאיטליה, אחרי שאימן בצ'לסי בין 2009 ל-2011 ובשנתיים האחרונות בפריס סן ז'רמן. כשחקן, הוא זכה עם מילאן פעמיים בגביע אירופה וכמאמן הוסיף לארון התארים שלו שתי זכיות נוספות בליגת האלופות עם הרוסונרי. כעת, הוא ינסה להוביל את ריאל ל'דסימה', הזכייה העשירית, אחרי רודפים הבלאנקוס כבר יותר מעשור. בסך הכול, לאנצ'לוטי שלוש אליפויות בקריירת האימון שלו, עם מילאן, צ'לסי ופ.ס.ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully