וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 87:97 את סן אנטוניו

הספרס כבר הובילו ב-11 במחצית הראשונה, אבל משחק מצוין של בארנס וקרי סידרו לווריירס ניצחון בהארכה. הסדרה ב-2:2

כל סדרות הפלייאוף בחצאי הגמר האזוריים עמדו על 1:2 לאחר שלושה משחקים, מה שכבר הבטיח לנו דרמה לקראת ההמשך. הדרמה הזו התעצמה הלילה (בין ראשון לשני), כאשר גולדן סטייט הפכה לראשונה שמשווה את הסדרה שלה, בזכות קאמבק נאה וניצחון 87:97 בהארכה על סן אנטוניו. כעת, הסדרה תחזור לטקסס למשחק מספר חמש. האריסון בארנס היה האיש של הווריירס, כאשר צלף 26 נקודות ובהארכה ההגנה עשתה את העבודה וחמש הדקות הנוספות הסתיימו ב-3:13 מוחץ. גם סטפן קרי היה שם, עם 22 נקודות למרות שמירה הדוקה מצד סן אנטוניו, לא לה הספיקו 21 של ג'ינובילי.

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי לפני שחקן סן אנטוניו ספרס טוני פארקר. AP
הולכים למשחק חמישי כשהסדרה בשוויון. קרי מול פארקר/AP

מהלך המשחק

מארק ג'קסון שוב ביצע שינוי בחמישייה והעלה את קארל לנדרי לצד אנדרו בוגוט בקו הקדמי. קרי וקליי תומפסון קלעו 10 מ-11 הנקודות הראשונות של הווריירס, שהוליכו 7:11 בפתיחה. אלא שלנדרי ספג שתי עבירות במהירות, בוגוט ביצע שלוש עבירות משלו וג'קסון הרים מהספסל את דייויד לי. קצב המשחק נרגע במעט, עד שמאנו ג'ינובילי החל ללהוט, עמד במרכז ריצת 0:13, ועם שלוש שלשות נפלאות סידר לספרס 19:26 בתום הרבע הראשון.

קרי נשמר מצוין, האריסון בארנס ותומפסון ניסו לחפות עליו אך למארחת לא היתה תשובה לדאנקן, שקבע 27:37 ברבע השני. הכוכב של גולדן סטייט ירד לספסל בשל הכאבים בקרסול, ובכל זאת הווריירס הצליחו נאחזו בציפורניים בתמונה וירדו לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי מבחינתם, 45:37. הקבוצה של מארק ג'קסון סיימה את המחצית עם 30 אחוז מהשדה - 12 מ-40 - ועם יותר איבודים (11) מאסיסטים (8).

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן מול שחקני גולדן סטייט ווריירס אנדרו בוגוט, קארל לנדרי. AP
דאנקן והספרס נעלמו בהארכה מול בוגוט ולנדרי/AP

המארחים פתחו מצוין את הרבע השלישי, כשתומפסון וקרי צלפו שלשות והטיסו את הווריורס ל-3:15 בדרך למהפך ויתרון 51:52. הנדנדה נמשכה והמשחק נותר צמוד לכל אורך הרבע, כאשר שש רצופות של פארקר משאירות את הספרס חזק בעניינים. עוד סל יפה של הצרפתי הוריד את הספרס ביתרון 60:62 בסיום הרבע השלישי.

הספרס פתחו את הרבע המכריע בצורה מצוינת וסל של לאונרד העלה אותם לפלוס שמונה, לפני שבארנס סיפק הטבעה יפה וסחט גם עבירה. ג'ינובילי היה ענק והשלשה החמישית שלו במשחק קבעה 62:68 לאורחים, פחות משש דקות לסיום. ג'ארט ג'ק הוריד למינוס ארבע עם שני סלים רצופים, אבל ניל השאיר את סן אנטוניו במרחק ביטחון. תומפסון צימק בסל עצום על הבאזר וקבע 82:80 לספרס, שתי דקות לסיום. ג'ק השווה מחצי מרחק ו-39 שניות לסיום פארקר קלע סל ענק, 82:84 לסן אנטוניו. חדירה נהדרת של תומפסון השוותה, חצי דקה לבאזר. ג'ק קיבל את הכדור האחרון והחטיא. הארכה.

הווריירס פתחו את ההארכה עם ארבע רצופות ואילו ג'ינובילי זרק איירבול מהשלוש. סן אנטוניו לא הפסיקה להוריד ריבאונד התקפה, אבל גם להחטיא. עוד שתיים גדולות של בארנס וסל ועבירה של קרי וזה נראה גמור, בעוד הספרס בלי אף נקודה בשלוש הדקות הראשונות של ההארכה. שלוש וחצי דקות ללא נקודה בהארכה מבחינת הספרס הסתיימו עם צליפה מהפינה לשלוש של גרין וזה רק שש. המארחים לא התרגשו, מרחו את השעון וקלעו כדי לעלות לעשר הבדל, דקה לסיום. שם זה גם נגמר, 87:97 בסיום והסדרה ב-2:2.

בארנס סיים עם 26 נקודות ועשרה ריבאונדים, קרי הוסיף 22 ואילו בוגוט הסתפק בחמש נקודות, אבל קטף 18 ריבאונדים. בסן אנטוניו, 21 לג'ינובילי, 19 ו-15 ריבאונדים לדאנקן (שהשתווה לשאקיל בדאבל-דאבלים בפלייאוף עם 142, אחד פחות מווילט צ'מברליין). פארקר קלע 17.

שחקן סן אנטוניו ספרס מאנו ג'ינובילי מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קארל לנדרי. רויטרס
משחק טוב שלו לא הספיק. ג'ינובלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully