וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה נפגש עם ברוז', מכבי ת"א: "הוא דחה את ההצעה"

המאמן הספרדי המריא לבלגיה, אך על פי הערכות, יישאר בתפקידו עד תום העונה. מכבי: "ידענו שהוא יהיה מאמן מבוקש"

one

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, המריא לבלגיה בידיעת ובאישור המועדון, שם הוא נפגש עם ראשי קלאב ברוז' המקומית. לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים ראשי המועדון הבלגי ביקשו לברר פרטים על הספרדי. הספרדי בן ה-39 הגיע לקרית שלום לפני פחות מחצי שנה אחרי שלפני כן אימן את קבוצת הנוער של ברצלונה.

גם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שהביא את גרסיה לקרית שלום, וגם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, ידעו על נסיעתו של גרסיה לברוז' ונכון לעכשיו נראה כי המאמן הספרדי קיבל החלטה להישאר במכבי תל אביב עד לסיום העונה, זאת למרות הצעות נוספות שקיבל בשבועות האחרונים ממספר מועדונים שונים בעולם.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נראה כי הוא החליט להישאר עד תום העונה בקרית שלום. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

ממכבי תל אביב נמסר: "כשמועדון מכבי תל אביב החתים את אוסקר גרסיה כמאמן, ידענו שמדובר במאמן לו יהיה ביקוש רב. אוסקר קיבל הצעה מברוז' אותה דחה. כרגע הוא נמצא באירופה וייעדר עד יום חמישי, כמו גם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף שייפגשו כולם עם הבעלים מיטש גולדהאר לפגישה שתוכננה בשבוע שעבר וצפויה לעסוק בתכניות לקראת חלון ההעברות".

גרסיה כאמור חתם כמאמנה של מכבי במאי האחרון ובמסיבת העיתונאים בה הוצג הצהיר ש"היו לי הצעות יותר טובות מבחינה כספית, אבל העדפתי לבוא לפה כדי לעשות שינויים. ההווה והעתיד שלי זה מכבי תל אביב, זה מה שאני רוצה להתמקד בו כרגע". יש לציין שבחוזהו סעיף יציאה בגובה 300 אלף יורו.

ברוז', בה כמובן משחק ליאור רפאלוב, פתחה את העונה בצורה רעה מאוד למרות שנחשבה לאחת מהמועמדות לזכייה באליפות. היא מדורגת במקום השמיני בלבד (מתוך 16) אחרי 15 מחזורים והמאמן ג'ורג' לייקנס פוטר אחרי ההפסד לזולט וארחם במחזור ה-14. בימים האחרונים שמו של גרסיה הועלה בתקשורת הבלגית לצד שמותיהם של מועמדים אחרים לתפוס את המקום הפנוי על הקווים של המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה (ימין) לצד המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
ג'ורדי קרויף ידע ואישר את הנסיעה. קרויף וגרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully