וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו ימשיך במכבי תל אביב

31.7.2012 / 18:53

הפורוורד שניסה להגיע לליגה הטובה בעולם לא הציג חוזה מה-NBA וימשיך עוד עונה באלופה. פופס מנסה בונסו במו"מ מתקדם

במכבי תל אביב יכולים לנשום לרווחה: לאחר שראו לא מעט שחקנים עוזבים את המועדון ואת הסגל הולך והופך דליל, נודע הערב (שלישי) לוואלה! ספורט כי הפורוורד ליאור אליהו ימשיך גם בעונה הבאה במדים הצהובים. כזכור, זכויות ה-NBA של אליהו הועברו לפני מספר שבועות מיוסטון, שבחרה בו בדראפט, למינסוטה כחלק מעסקה בין שני המועדונים.

אליהו בילה את השבועות האחרונים בלאס וגאס בניסיון להרשים את ראשי הטימברוולבס ולקבל חוזה בליגה הטובה בעולם, אך לא קיבל הצעה. על פי חוזהו של אליהו, אם ברצונו לחתום בקבוצת NBA, הוא חייב להציג חוזה מהקבוצה שרוצה בו עד ל-1 באוגוסט, אך כבר עתה ברור כי השחקן לא יקבל חוזה שכזה, מה שמבטיח את הישארותו במכבי גם העונה הבאה.

בתוך כך, מסתמן כי פופס מנסה בונסו ממשיך להתקרב למועדון. במכבי תל אביב נמצאים במו"מ מתקדם עם השחקן, אך מעדיפים לשמור על זהירות לגבי השלמת העסקה לאחר שכבר נכוו עם מאריץ'. עם זאת, ראשי מכבי סבורים כי תוך יומיים יצליחו לסכם סופית עם הסנטר. אגב, ה"דיילי סטאר" מדווח כי בונסו ירוויח עבור החתימה במכבי 1.3 מיליון אירו.

הצהובים מודעים כי לשחקן ישנם הצעות גבוהות מקאזאן הרוסית ומקבוצה טורקית, אולם מעריכים שיצליחו להנחיתו לבסוף בהיכל נוקיה. המאמן דייויד בלאט שוחח עם מנסה בונסו בלונדון ולוקח חלק פעיל במסע השכנועים של הצהובים. אגב, הערב קלע מנסה בונסו 13 נקודות בהפסד נבחרת בריטניה 67:62 לברזיל.

מילאן מצ’באן סיכם את תנאיו בגלאטסראיי

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully