וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון ביקש רשמית להשתחרר

4.7.2012 / 18:55

יום לפני המועד הכתוב בחוזהו, הגארד פנה למועדון וביקש להפעיל את סעיף היציאה השנוי במחלוקת. העניין יוכרע בבוררות

יוגב אוחיון הודיע למכבי תל אביב באופן רשמי כי בכוונתו להשתחרר מהמועדון. חוזהו של הגארד מאפשר לו להודיע עד ה-5 ביולי ב-2012 כי הוא מממש את אופציית היציאה כאשר כזכור, המחלוקת בין הצדדים קשורה במועד במועד הספציפי. במכבי תל אביב טוענים כי מדובר בטעות סופר וחלון היציאה הוא בשנת 2013 ולא בשנה הנוכחית. לפיכך, הצהובים יסרבו לשחרר את השחקן תמורת סכום הפיצוי המוערך בכ-200 אלף דולר והצדדים ייאלצו ללכת לבוררות.

כזכור, בוואלה! ספורט נחשף בלעדית כי הגארד יצא בחשאי לרוסיה, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לשנתיים בקובאן, שמבטיח לו שכר של 1.7 מיליון דולר נטו לכל התקופה. אלא שהצהובים טוענים בתוקף כי לאוחיון אין סעיף יציאה תקף לשנה זאת ולכן מעשיו חמורים ביותר. המחלוקת בין הצדדים, כאמור, תוכרע בהליך של בוררות.

מכבי תל אביב כבר מתכוננת לעזיבה אפשרית של הגארד וסגרה עם סילבן לנדסברג (שסיכם לשלוש שנים) וריקי היקמן (שחתם לשנתיים) והם מצטרפים לסנטר גיורגי שרמדיני, שהצטרף גם הוא לקבוצה. גם ניק קיינר מדלי מוולנסיה נמצא במשוא ומתן. אוחיון מצטרף לרשימה ארוכה של עוזבים: ריצ'רד הנדריקס קית לנגפורד שחתמו במילאנו וסופוקוליס שחורציאניטיס שחתם היום בפנאתינייקוס.

חשיפת וואלה! ספורט: יוגב אוחיון סגר בקובאן

אוהד גרינוולד עם כל הפרטים בפרשת אוחיון

מאמנים ישראלים מגיבים על פרשת אוחיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully