וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שמחפשים את אגייאר, החל קרב הירושה

עורך הדין של אשת אגייאר תוקף את אימו של איש העסקים: "היא מנסה לקחת את הכסף בזמן שצוללנים מנסים למצוא את הגופה"

החיפושים אחר גומא אגייאר נמשכים, אבל ככל שעובר הזמן, גם בני משפחתו חוששים מהרע מכל. בזמן שכוחות החיפוש מנסים למצוא את איש העסקים והבעלים של הפועל ירושלים, אימו אלן אגייאר הגישה ביום שישי בקשה רשמית להפוך לאפוטרופוסית של בנה.

לטענת אימו, הונו של אגייאר מתחלק כך: 50 מיליון דולר בהשקעות שונות, 15 מיליון דולר מזומן ו-35 מיליון דולר בנדל"ן בישראל. בנוסף, ביתו מוערך בכחמישה מיליון דולר, יש לו שבעה כלי רכב ויאכטה בשווי למעלה משני מיליון דולר. "יש סכנה מיידית שנכסיו של הנעדר ייאבדו או שיעשה בהם שימוש לא ראוי בשל היעלמות הנעדר. על הנכסים יש להגן מבזבוז ו/או חיסול", נכתב בבקשה.

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט על ידי אימו, אגייאר סבל ממניה דיפרסיה ו"אולי היה במצב של הזיות, פסיכוזה או משהו אחר שגרם לו להיעלם בים". עורך דינה של אשתו ג'יימי אגייאר, ביל שרר, טען כי אימו של אגייאר מנסה להשיג שליטה על הונו, ולדבריו זה רק מוסיף על הלחץ המשפחתי: "היא מנסה לקחת את הכל בזמן שצוללנים עדיין מנסים למצוא את הגופה של גומא. זה הזוי".

בכל מקרה, עורך דינה מתכנן להשיב לצעד הזה בבית המשפט, אבל הבהיר שכרגע המאמצים הם לעלות על עקבותיו. שרר הוסיף שהשנה שעברה הייתה קשה עבור ג'יימי אגייאר, שהייתה בהיריון בזמן שבעלה אושפז בשל מחלה נפשית. "היא מקווה שהוא סבל מהתמוטטות עצבים ושהוא ברח לאנשהו ויחזור כשהוא יתייצב".

צפו: התיעוד האחרון של אגייאר לפני שיצא להפליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully