וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "הפכו אותי לסיבה לכל תחלואי החברה הישראלית"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון הוציא הודעה לתקשורת בעקבות הדברים שאמר על בית הדין ומכבי פתח תקוה. גורם בהתאחדות: ”לוזון חייב לעמוד לדין”. דיין : ”סוף העולם”

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, פירסם היום (ראשון) הודעה רשמית בעקבות הדברים שאמר אתמול על בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ועל מכבי פתח תקוה.

"במשך חודשיים תקפו אותי ללא רחם ורמסו את כבודי בלי שום סיבה", מסר לוזון בהודעה הרשמית. "לא הייתי חלק מאף אחד מהאירועים המדוברים, ולמרות זאת חלק ניכר מהאש הופנה אליי בצורה אישית ופוגענית. הפכו אותי לסיבה לכל תחלואי החברה הישראלית אותם ראינו לצערנו השבוע".

לוזון הוסיף: "אתמול בלילה כל הרגשות שהיו עצורים בי התפרצו בבת אחת. אני מבין שכיו"ר ההתאחדות לא נכון היה לנהוג כך, אבל אני אדם עם רגשות וגם לאדם חזק יכולות להתפרץ רגשות אחרי שבועות של איפוק".

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל טוען כי על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל היו"ר אבי לוזון צריך לעמוד לדין בגין הדברים שהשמיע אתמול (שבת) לכלי התקשורת, לאחר המשחק בין מכבי פתח תקוה לרמת השרון. אותו גורם טוען כי על פי סעיף 19 (כו) ואולי גם על פי סעיף 19 (כט), לוזון צריך לעמוד לדין משום שביקר את המערכת השיפוטית (בתי הדין) בתקשורת, בעקבות ההחלטה להוריד שלוש נקודות למכבי פתח תקוה, מה שהביא בסופו של דבר לירידת ליגה. אגב, אותו גורם מציין כי ג'קי בן זקן יועמד לדין ביום רביעי הקרוב בגין אותם סעיפים, אך מוסיף כי אין מקום להשוואה בין האמירות של השניים (טוען כי האמירות של ג'קי בן זקן חמורות בהרבה). "בתי הדין הם חלק בלתי נפרד מהמערכת השיפוטית", אמר אותו גורם. כרגע לא ברור האם היועץ המשפטי של ההתאחדות, תובע ההתאחדות או האחראי על בתי הדין יסכימו לנקוט בצעד חריף כנגד היו"ר.

תזכורת, בין היתר אמר לוזון: "אני לא מאמין לא בדיינים", "יכול להיות שמגישים ערעור בגלל שהפועל לוד הולכים מכות עם רמת גן. מה קשור למכבי פתח תקוה? שיהיה להם לבריאות. כולם שונאים כאן כוח, כולם שונאים את זה שיש כאן מישהו שלא סופר אתכם". בנוסף לכך, קרא איציק לוזון לתובע ההתאחדות עו"ד משה אביבי ולתובע עו"ד אבן עזרא להתפטר מתפקידם, מה שעשוי לגרור העמדה לדין. "לוזון צודק, בית הדין זאת שערורייה אחת גדולה", אמרו במכבי פתח תקוה בעקבות דבריו של היו"ר.

המנכ"ל איציק לוזון אמר כבר אתמול: "התקשורת הורידה אותי ליגה. העיתונאים עשו לינץ' על מכבי פתח תקוה וזה השפיע על הדיינים ובגלל זה הורידו נקודות לקבוצות בלי עבר משמעתי. אני לא מבין את ההחלטות של בית הדין והתובע שמזגזג. אם עצבנו את התקשורת הצמאה לדם, דיינו. הדיינים צריכים להסתכל במראה ולהבין שהם הורידו אותנו ליגה לא ירדנו על המגרש, אלא בגלל תובע שמזגזג יחד עם היועץ המשפטי ואני מציע לשניהם לפרוש מהתפקיד וללכת הביתה יחד עם הדיינים. נערער לבית הדין העליון".

אגב, משפחת לוזון ביקשה מאבי לוזון לעזוב את תפקידו בהתאחדות לכדורגל ולחזור למכבי פתח תקוה, כך נודע הבוקר לוואלה! ספורט. אחיו ומנכ"ל מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, פנה ללוזון עוד לפני המשחק נגד הפועל חיפה ואמר לו כי הוא קורא לו לעזוב את ההתאחדות לאור העליהום שנוצר סביב הקבוצה ולחזור לתפקד כנשיא מועדון מכבי פתח תקוה. במשפחת לוזון רוצים מאוד שלוזון יחזור לקבוצה והבוקר אמרו בעניין: "רק אבי יכול להציל את המועדון. אף אחד, לא בתקשורת ולא בבתי הדין, שווה שהוא יישאר בהתאחדות לכדורגל. אם הוא יסכים לחזור, מבחינתנו כבר מחר הוא יוכל לכהן בתפקיד. אחרי שיתמנה יו"ר אחר, תבינו כמה אבי לוזון היה באמת גדול". אם לוזון יחזור לקבוצה, זה יקרה אחרי שש שנים בלבד ולאחר מסע ארוך מאוד שעבר בין כתלי ההתאחדות לכדורגל.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. ברני ארדוב
"גם לאדם חזק יכולות להתפרץ רגשות". אבי לוזון/ברני ארדוב

אחד מדייני בית הדין העליון של ההתאחדות הגיב הבוקר לדבריו של היושב ראש אבי לוזון ואמר: "הדברים כואבים מאוד. זה עניין כאוב ביותר. זה כאוב מהבחינה של אבי לוזון, לא יודע איך אדם מגיע למצב כזה, כנראה יש לזה פתרונות בשדות שאני לא מכיר אותם".

"לבוא ולהגיד את מה שלוזון אמר אתמול זה סוף העולם", ממשיך הדיין את דבריו בכאב. "מה שכן, זה אולי סימן ומסר לתקשורת שמדברת כל הזמן על כך שיש קשר בין בתי הדין ללוזון וכו'. אז הנה קיבלתם את ההוכחה הניצחת ביותר שמראה שכל התקשורת טועה לכל אורך הימים שבהם ביקרו את בתי הדין על קשר לכאורה בין בתי הדין ולוזון נכון? הנה הוכחה ניצחת, חד וחלק, בלי שמישהו צריך בכלל לפתוח את הפה. לא רק שאין שום קשר, אלא אפילו שופטים את בתי הדין לחובה, עובדה. אף אחד לא מושפע מלוזון ועובדה שזה מה שאמרו עד כה. והנה, אחרי אתמול, יש לכם שטח מספיק טוב מבלי שמישהו אפילו יגיב.

"התביישתי לשמוע את הדברים. יש מספיק מי שיגיב. אני לא חושב שלוזון התכוון בשום אופן לדברים שהוא אמר אתמול. לכן אין לי הסבר לכך שהדברים נאמרו. אני מחפש את ההסברים. אני בטוח שהוא לא התכוון לדברים שהוא אמר, בשום אופן. לא רק שאני לא חושב שהוא לא מאמין בבית הדין העליון אלא להיפך, ההיפך המוחלט. אני חושב שלוזון מאוד מאמין ומאוד מעריך את בתי הדין, ואת מה שנעשה בבתי הדין, מאוד. צריך לחפש את הפתרונות לשאלה מדוע כך דיבר, בשדות אחרים שאיני מכיר.

ביום רביעי צפוי לעמוד ג'קי בן זקן לדין באשמת ביזוי מוסדות משפטיים של ההתאחדות. הדיין נשאל האם ראוי כעת להעמיד לדין גם את יושב ראש ההתאחדות בשל התבטאויות דומות והשיב: "צריך לפנות למי שמעמיד לדין,הוא יענה לך על השאלות. גם התובע אבן עזרא וגם היועץ המשפטי משה אביבי, הם המחליטים בהרבה עניינים ולהם הפתרונות".


איציק לוזון: "העיתונאים עשו עלינו לינץ' והורידו אותנו"

צפו במופע האימים של אבי לוזון אחרי ירידת הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully