וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אשכנזי: "אפרק את הפועל תל אביב"

רעייתו של בעלי האדומים איימה על אוהדי הקבוצה, ששהו ליד ביתה. תגובת המועדון: "המפגינים מטרידים ויוצרים פרובוקציות"

חמישה ימים לאחר שהודיע כי העמיד את הפועל תל אביב למכירה, נראה כי הרוחות סביב אלי טביב מסרבות להירגע. היום (חמישי) העלו אוהדי הפועל תל אביב סרטון לרשת, בו נראית רעייתו של טביב דנה אשכנזי מאיימת לכאורה על אוהדי הפועל כשבין היתר היא מסננת לעברם "אני אדאג באופן אישי להרוס את הקבוצה, לשחרר את השחקנים ולהוריד את הפועל ליגה".

ממטה המאבק נמסר: "מה שטענו במשך כל הזמן התגלה. הרי ברור לנו שדנה אשכנזי אומרת את הדברים שהיא שומעת מאלי טביב, ואלו הם למעשה דבריו של טביב עצמו. אלי טביב מפרק את הפועל תל אביב הלכה למעשה, ולצערנו נראה כי ההודעה על כוונתו למכור את הקבוצה הייתה ספין עלוב שנועד לעצור את מאבקנו. לפי הפרסומים טביב דורש סכומים לא הגיוניים, וזה מעיד כי אין באמת בכוונתו למכור את הקבוצה והוא בדרך להרוס את הקבוצה. אנחנו נערכים להמשך המאבק ומכינים הפתעות נוספות להמשך. לא נפסיק עד שנצליח להציל את הקבוצה מידיו של טביב".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "למרות הודעתו של טביב על רצונו למכור את הקבוצה, ממשיכים המפגינים להטריד את המשפחה מדי יום, להפגין מול הבית וליצור פרובוקציות. כך גם במקרה המדובר, כאשר הגיעה דנה דנה הביתה עם ילדתה בת הארבע. לכל אורך המאבק טענו המפגינים כי כל מטרתם היא שטביב ימכור את הקבוצה. העובדה כי הם ממשיכים בהטרדות מוכיחה כי כל רצונם להמשיך ולמרר את חיי המשפחה ללא כל קשר לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully