וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "העליהום עלינו בזוי, פגעו בי תדמיתית"

24.4.2012 / 8:35

עמוס לוזון רותח על ההחלטה להוריד את הנקודות למכבי פ"ת: "היום אודיע רשמית שגמרתי עם הכדורגל. בן זקן? גאון גדול"

עמוס לוזון הודיע הבוקר שהוא עומד לעזוב את הכדורגל הישראלי. "לא רציתי להגיד את זה אתמול ברגע של כעס, אבל אני מאמין שאוציא היום הודעה מסודרת שבה אודיע שאני עם הכדורגל הישראלי גמרתי", אמר הבוקר (שלישי) לגלי צה"ל.

כזכור, אתמול בית הדין של ההתאחדות החליט להחזיר את הורדת הנקודות למכבי פתח תקוה, בעוד החלטה מעוררת מחלוקת. "ממש לא הופתעתי מההחלטה, זה היה ידוע מראש, כמו ההחלטה על בני לוד ורמת גן היום", אמר לוזון, "איך היועץ המשפטי התהפך, אחרי שנימק מדוע אין צורך בדיון חוזר? פתאום החליטו לקיים דיון חוזר, למרות שעל פי התקנון זה בלתי אפשרי. רק בעקבות האירועים בווינטר, פתאום הם הבינו שהם טעו? כל השבוע אנשים דרשו דיון חוזר, והם סירבו. ברגע שבית הדין העליון אישר להם את הדיון החוזר, היה ברור מה תהיה ההחלטה. זה היה ידוע מראש. אמרתי לעורכי הדין שלי: תגידו במשפט ש'ההחלטה ידועה מראש', תגידו שני משפטים ותצאו מהאולם".

לוזון המשיך לאיים: "אני לא אשאר בכדורגל הישראלי. העליהום הוא בזוי. פגעו בי תדמיתית, כספית ועסקית. השקעתי עשרות מיליוני שקלים בתקופה שלי בכדורגל, בניתי מחלקת נוער לתפארת, היו לי 80 ילדים כשהגעתי ועכשיו יש 1,200
ילדים. מירב הסיכויים שאודיע היום רשמית שסיימתי עם הכדורגל".

לוזון התייחס לאיומים של ג'קי בן זקן, לא לפתוח את העונה הבאה בליגת העל. "אלו ססמאות פופוליסטיות, שאין להן שום כיסוי. אף אחד לא מגיב אפילו למהלכים שלו ולא משתפים איתו פעולה. כשיש משבר הוא אוהב לרוץ לתקשורת. האנשים היחידים שמגבים אותו הם אלונה ברקת ויואב כץ. בוא נראה את הגאון הגדול. אם הוא לא יפתח את העונה, הוא יירד לליגה ג', ואז מכבי פתח תקוה תחזור לליגת העל", צחק לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully