וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד גמר את העונה

הסופרסטאר של אורלנדו סובל מפריצת דיסק, ינותח ויחמיץ גם את האולימפיאדה: "ניסיתי לשחק דרך הכאבים וזה רק החמיר"

סיכויי הפלייאוף של אורלנדו קיבלו הלילה (בין חמישי לשישי) את המהלומה הגדולה ביותר שהם היו יכולים לקבל, כאשר אורלנדו התבשרה כי דוויט הווארד כבר לא ישוב לשחק כדורסל העונה. סופרמן, שהחמיץ את המשחקים האחרונים של המג'יק בשל כאבים בגבו ואמור היה לחזור ממש לקראת הסיבוב הראשון של הפלייאוף, הגיע אמש למומחה גב בלוס אנג'לס, וזה בישר לו את החדשות הרעות: הווארד סובל מפריצת דיסק.

"זה כואב", אמר הבוקר הסופרסטאר של המג'יק. "ואז יש אנשים שבאים ואומרים שאני ותרן. זה דבר אמיתי. ניסיתי לשחק דרך הכאבים וזה רק החמיר את המצב". הווארד יחמיץ כאמור את שארית העונה, אך לאחר שבחר שלא להיות שחקן חופשי בקיץ ולהישאר באורלנדו עד 2012/13, הוא משתדל לעמוד מאחורי החברים שלו לקבוצה: "אם החבר'ה האלה יתחברו, עדיין יש לנו סיכוי לרוץ לאליפות. אני יודע מה יש לנו בחדר ההלבשה. וזאת הסיבה שאני עושה את הניתוח עכשיו, כדי שלא יהיו לי בעיות בעתיד. אחזור חזק יותר".

מדובר בחדשות רעות מאוד גם עבור נבחרת ארצות הברית, שכן הווארד יחמיץ גם את המשחקים האולימפיים בלונדון. "הוא חלק גדול מהקבוצה שלנו וזה ממש כואב שנאבד אותו בגלל פציעה. אני מאחל לו בהצלחה", אמר חברו של סופרמן לנבחרת החלומות, לברון ג'יימס. מי שככל הנראה יתפוס את מקומו של הווארד בסגל של ג'רי קולנג'לו הוא הפורוורד של פורטלנד, למרכוס אולדרידג'.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully