וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב נחקר תחת אזהרה ושוחרר בתנאים מגבילים

בעלי הפועל ת"א נחקר בפרשת הכאת הקטין ונאסר עליו להתקרב למתלונן במשך 30 יום. האוהדים יפגינו מול ביתו

בעלי הפועל תל אביב, אלי טביב, נחקר היום (שני) באזהרה בפרשת הכאה לכאורה של אוהד קטין של הקבוצה ביום חמישי האחרון, כך אישרה מחלקת הדוברות של מרחב ירקון במשטרה. מהדוברות נמסר: "אלי טביב נחקר תחת אזהרה בעניין הקטין שהותקף לכאורה ביום חמישי מחוץ לביתו. הוא שוחרר בתנאים מגבילים. נאסר עליו ליצור קשר עם הנער או להתקרב אליו במשך 30 יום".

מוקדם יותר הבוקר הגיעה גם אשתו של טביב, דנה אשכנזי, למתן עדות בתחנת המשטרה.

תחילת הפרשה הנוכחית כאמור בתקרית אלימה שהתרחשה מחוץ לביתו של טביב ביום חמישי בלילה. במסגרת אותה תקרית אלימה, טביב טען שאוהד קטין של הקבוצה זרק אבנים על ביתו ושהוא ומאבטחו תפסו אותו. הנער טען מצידו שלא זרק אבנים, אלא שקילל את טביב, ושהמאבטח וטביב הכו אותו.

בעקבות ההתפחויות הללו, החליטו ראשי מחאת אוהדי הפועל לקיים הפגנה גדולה מחוץ לביתו של הבעלים ביום רביעי הקרוב. האוהדים הודיעו: "האירוע המזעזע שהתרחש בחמישי האחרון, מבהיר לכולנו כי כלו כל הקיצין. אוהדי הפועל לא ישתקו על המצב הזה. יחד, נצא כולנו להצביע ברגליים ולהבהיר לטביב: עד כאן. מקומך אינו בהפועל!".

אלי טביב מסר היום בתגובה: "יש לי אמון מלא במשטרה. לא אכנע לביריונים שמנסים לפגוע בי ובקבוצה, ומטרידים כבר תקופה ארוכה את המשפחה שלי".

מהפועל תל אביב התקבלה תגובה ביחס להפגנה שמתכננים אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לביתו של טביב: "זה ציני שאותם מתפרעים שנקטו רק לפני מספר ימים במעשי אלימות קשים בסוף משחק הדרבי, מנסים כעת להתחפש לשיות תמימות הצועקות כביכול כנגד אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully