וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו: "השמחה ומצב הרוח עושים אותנו חזקים יותר"

מגן ריאל מרוצה מהמצב לקראת סנטאנדר (ש', 21:00, ספורט 5 ו-HD). הבלאנקוס בהרכב מלא והאורחים מתגעגעים לאוואט

ריאל מדריד - סנטאנדר (21:00, ספורט 5 ו-HD)

האם האליפות בספרד נסגרה בשבוע שעבר לטובת הבלאנקוס? ברצלונה הפסידה לאוסאסונה, ריאל הסתבכה מעט אבל גברה על לבאנטה והפער בצמרת עומד כבר על עשר נקודות לטובתה. 16 משחקים לסיום העונה, נדמה כאילו האליפות בדרך חזרה למדריד אחרי שלוש שנים ארוכות מבחינת אוהדי ריאל וכעת כל שנותר למוריניו ושחקניו זה לא למעוד במשחקים כאלה, קלים על הנייר.

סנטאנדר, שנמצאת מתחת לקו האדום, במקום ה-18, תנסה להפריע ולהמשיך את הרצף משלושת המשחקים האחרונים, את כולם היא סיימה בתיקו. בשבוע שעבר זה היה מול הנציגה הקטנה של הבירה, אתלטיקו והפעם היא מגיעה להר הגעש בברנבאו, שם כאשר ליריבה לא קראו ברצלונה, ריאל ניצחה את כל 17 משחקיה האחרונים.

בסיבוב הקודם, במחזור הרביעי, ריאל יצאה מהאל סרדינרו רק עם 0:0 ואז המצב היה נראה רע מבחינתה, אלא שמאז היא איבדה רק עוד שלוש נקודות ב-18 משחקים וכאמור, במדריד כבר מתחילים להריח חגיגות במאי. סנטאנדר לא ניצחה את ריאל בברנבאו מאז דצמבר 2005. השוער שלה באותו משחק- דודו אוואט.

מי שהתפנה לדבר לקראת המשחק הוא המגן הברזילאי מרסלו, שפורח תחת מוריניו: "השמחה ומצב הרוח הטוב שיש אצלנו זה מה שעושים אותנו חזקים יותר. אני לא יודע אם אנחנו יותר טובים מהעונה שעברה, אבל אנחנו מנסים להשתפר בכל משחק". ריאל תהנה מחזרתם להרכב של אנחל די מאריה וסמי חדירה, כשגם גונסאלו היגואין ואסטבן גראנרו החלימו מפציעותיהם וישבו על הספסל. חמיט אלטינטופ הוא היחידי שלא כשיר אצל המוליכה. סנטאנדר מתכננת כמובן מערך הגנתי, כשכריסטיאן סטואני יפתח לבדו בחוד.

משחקים נוספים:

חטאפה - אספניול 1:1
לחטאפה: מיקו (70 בפנדל). לאספניול: אלברו ואסקס (66)

סביליה - אוסאסונה (23:00)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully