וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "רואים שיש בלאגן, אבל באתי להתעסק בכדורגל"

שחקנה החדש של הפועל ת"א נרגש על החתימה. דנה אשכנזי: "הרימון חצה קווים אדומים". נתניה סירבה להצעה על עזרא

יגאל אנטבי, שסיכם אתמול (שלישי) על חזרה להפועל תל אביב עד תום העונה, חתם רשמית על חוזהו בקבוצה ומאוחר יותר הערב יערוך המגן את אימון הבכורה בקבוצתו החדשה-ישנה. אנטבי יקבל את החולצה מספר 20 איתה שיחק במרבית הקריירה באדום. הפועל תל אביב העבירה להפועל פתח תקוה פיצוי בסך 80 אלף שקל.

"זו הרגשה נפלאה לחזור", אמר אנטבי הערב. "קצת עצוב לי שעזבתי את הפועל פתח תקוה, אבל זה לא מעבר רגיל. לחזור להפועל תל אביב עבורי זה לחזור הביתה". על המצב הלא ברור ששורר במועדון בזגרת הבעלים אמר השחקן: "כלפי חוץ באמת רואים שיש קצת בלאגן, אבל באתי להתעסק רק בפן המקצועי, באתי להיות ביחד עם השחקנים פה ולאחד אותם כדי להשיג את המטרה ולצמצם את הפער מקרית שמונה. כבר בשבת מול אשדוד אנחנו רוצים לנצח".

אנטבי אף נשאל על רימון העשן שנזרק הבוקר על ביתו של אלי טביב, ככל הנראה בעקבות מחאת האוהדים נגד הבעלים, אך אמר: "אני לא רוצה להתייחס לדברים שמסביב. באתי להתעסק בכדורגל ולעזור לקבוצה". על הקבוצה שהשאיר מאחור אמר אנטבי: "בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות להפועל פתח תקווה ולגילי לנדאו שתמך בי עד הסוף ונתן לי את ברכת הדרך. אני מאוד מודה לו".

אנטבי שהחל את הקריירה במכבי הרצליה ושיחק גם בהכח רמת גן ובסקציה נס ציונה באמצע העשור הקודם, הגיע להפועל תל אביב בקיץ 1999 ושיחק במדיה 10 שנים. הוא זכה עם הקבוצה בדאבל בעונת 1999/2000 והיה שותף מלא למסע האירופאי שהסתיים ברבע גמר גביע אופ"א כעבור שנתיים. בהמשך גם זכה עם הקבוצה בשני גביעים רצופים בשנים 2006 ו-2007. המגן הוותיק שוחרר מהפועל תל אביב בקיץ 2009 אחרי הגעתו של דדי בן דיין, שיחק בעונה שעברה במכבי נתניה ובקיץ האחרון חתם בהפועל פתח תקוה. בחודשים האחרונים הוא הפתיע לטובה בכושרו הטוב, מה שגרם להפועל תל אביב להתעניין בו ברצינות.

אחרי ההתעניינות של מכבי חיפה, גם אלי טביב בדק אפשרות לצרף את קשר מכבי נתניה, חן עזרא. נתניה מעוניינת למכור את השחקן, אך לא ברור האם היא תשחררו כעת או בתום העונה. טביב העביר הצעה על השחקן, אך בשלב זה מכבי נתניה מסרבת לשחררו. מקורבים לעסקה ציינו הערב כי היחסים בין הנהלת מכבי נתניה להפועל תל אביב "לא בשיאם", מה שיוביל כנראה לכך שהשחקן לא יעבור לאדומים.

דנה אשכנזי: "המחאה לגיטימית, הפגיעה בנו לא"

דנה אשכנזי, אשתו של טביב ששהתה בבית עם בתה בשעה שרימון העשן נזרק הבוקר, התראיינה לערוץ 2 ואמרה: "זו חצייה של קווים אדומים שאני לא חושבת שראויים לסיטואציה הזו. לפגוע במשפחה או בילדה בת 4.5 שנמצאת פה בבית זה לא כלי ראוי להילחם בו. אני מבינה שיש מחאה רצינית מול בעלי ואני יכולה להבין אותה וזה לגיטימי, אבל מה שלא לגיטימי זה לפגוע במשפחה".

"אני נסערת בפרט מכך שהפעם זה קרה בשמונה וחצי בבוקר כשהילדה שלי הולכת לגן", המשיכה אשכנזי. "נזרק רימון עשן ותוך עשר דקות היו פה משטרות וחבלנים וזו סיטואציה מאוד לא נעימה, בפרט שבעלי לא בארץ. להתקיף אותנו בבית שלנו זו לא מלחמה הוגנת".

לגבי זהות הגורמים שזרקו את הרימון אמרה: "יש קומץ של אוהדים שיש להם שנאה גדולה כלפי בעלי, אלה האנשים שעשו את זה לפי דעתי. מה שיותר מפחיד הוא שהכתובת על הקיר ואני מקווה שלא יקרה דבר יותר רציני ויותר אלים. הפחד שלי הוא שזה יילך צעד אחד קדימה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully