וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה נותח בהצלחה, עשוי להיות כשיר לגמר האלופות

החלוץ בן ה-30 אמור להיעדר ארבעה-חמישה חודשים מהמגרשים, הרופאים אופטימיים: "מקווים שישחק ביורו 2012"

ברצלונה קיבלה הערב (שני) חדשות טובות לשם שינוי, כאשר התבשרה כי דויד וייה עבר בהצלחה את הניתוח ברגלו. כזכור, החלוץ בן ה-30 שבר את רגלו במסגרת חצי גמר אליפות העולם לקבוצות, סיים את העונה והיה לגיבור הטראגי של קבוצתו, שהקדישה לו את הניצחון 0:4 על סנטוס בגמר וחגגה תואר נוסף. "אני בטוח שאתאושש כמה שיותר מהר", אמר וייה מבית החולים.

גם הצוות הרפואי שניתח את חלוץ נבחרת ספרד מאוד מרוצה ממצבו, ואפילו הציב סוג של תאריך יעד לחזרתו של החלוץ - גמר ליגת האלופות (19 במאי במינכן), היה וברצלונה אכן תגיע עד שם: "זה יהיה מאוד קרוב. אנחנו מאמינים שהוא ייעדר ארבעה או חמישה חודשים, אבל נצטרך לראות כיצד זה מתפתח. אנחנו מאוד מקווים שהוא יוכל לשחק ביורו 2012 בקיץ. גמר ליגת האלופות אולי קצת לחוץ, ואנחנו לא רוצים לציין תאריך נקודתי - הרגל שלו תחליט מתי".

"הניתוח עבר בצורה פנטסטית", הוסיף הרופא דוקטור ריקרד פרונה שניתח את החלוץ. " יש שחקנים שמסיימים קריירה אחרי פציעה כזאת, ומעולם לא ראיתי מישהו במצב רוח כל כך טוב אחרי ניתוח. מחר הוא יתחיל את תהליך ההחלמה שלו, יתחיל להזיז את הקרסול. בשלושת הימים הקרובים הוא יהיה על קביים, ובעוד חמישה שבועות נוציא את הברגים מרגלו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully