וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "זה המשא ומתן הכי קצר שהיה לי"

28.11.2011 / 11:25

המאמן החדש של הפועל חיפה מספר על "חזרה הביתה וסגירת מעגל". על חזרתו של ערן לוי: "כל שחקן, בטח כמו ערן, יעזור"

יח"צ - חד פעמי

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: גדי ויינסטוק

טל בנין הוא המאמן החדש של הפועל חיפה. לאחר שבשבת האחרונה עזב המאמן הקודם ניצן שירזי לאחר ההפסד 2:0 לעירוני רמת השרון, החליט הבעלים יואב כץ למנות במקומו את בנין, שחקן העבר של הקבוצה.

בנין העביר היום (שני) את אימון הקבוצה הראשון שלו, וזאת אחרי שסגר על חוזה עד תום העונה, והוא צפוי להיות אחראי גם על מחלקת הנוער. "חזרתי הביתה ומבחנתי מדובר בסגירת מעגל", אמר היום בנין והוסיף: "אני מלא מוטיבציה ורוצה כבר להתחיל לעבוד. מבחינתי היה מדובר בצו שמונה. המשא ומתן היה הכי קצר שהיה לי אי פעם והתחושה שלי היא שמעולם לא עזבתי את הקבוצה כי הייתי סמל פה לאורך שנים".

אני כרגע לא מתמקד במיקום שלנו בטבלה", המשיך המאמן הטרי. "יש הרבה דברים לעשות ואנחנו מסתכלים על דברים אחרים. צריך להרים את החבר'ה המוכשרים פה וזו קבוצה עם קהל גדול שחייבת להיות בליגה העל. המטרה שלנו היא כמובן להישאר בליגה. האמונה קיימת ואני מאמין שזה יקרה. שלושת המשחקים הקרובים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל קרית שמונה הם קשים מאוד אך חשובים מאוד".

על חזרתו הצפויה של ערן לוי לקבוצה, הוסיף בנין: "הייתה בינינו שיחה טובה והוא שחקן שנכנס למצב משפטי לא נוח. לי לעולם לא הייתה בעיה שהוא יהיה שחקן של הפועל חיפה. כל שחקן, בטח כמו ערן, שיכול לעזור להפועל חיפה אז הוא יהיה בסגל”.

בנין חזה היום באימונה של קבוצת הנוער והחליט להעלות לבוגרים שלושה שחקנים: הבלם עידן ג'ונסטון, החלוץ אלי אלבז ושחקן הנבחרת הצעירה, עאהד עזאם. את כולם אימן בנין בנבחרת הנוער. גם ערן לוי החל להתאמן.

הפועל חיפה היא הקבוצה הבוגרת הראשונה שבנין מאמן. בעבר שימש כמאמן נבחרת הנערים של ישראל, וכמו כן תפקד כעוזרו של לואיס פרננדז בנבחרת הבוגרת של ישראל, ובעבר אף כעוזרו של ניצן שירזי במכבי פתח תקוה. בעבר היה קפטן נבחרת ישראל, ושיחק באירופה בקבוצות קאן (צרפת) ורשייה (איטליה).

הפועל חיפה מדורגת כעת במקום ה-14 בטבלה, עם 7 נקודות בלבד אחרי 13 מחזורים, ויש לה עד עתה ניצחון אחד בלבד. ביום ראשון החיפנים יארחו את מכבי תל אביב, במשחקו הראשון של בנין מול קבוצתו לשעבר.

עדכון ראשון: 7:22

ערן לוי חוזר להפועל חיפה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully