וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תיקו לברצלונה בסוסיאדד, ריאל גברה על חטאפה

האלופה שמטה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2. הבלאנקוס נשארו מושלמים אחרי 2:4 על הקבוצה הקטנה של מדריד, צמד לבנזמה

המחזור השני בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת), בהשתתפות ארבע הנציגות של הלה ליגה בליגת האלופות בשל פתיחת המפעל באמצע השבוע הקרוב. האלופה ברצלונה שמטה נקודות ראשונות העונה כשאיכזבה עם 2:2 בסוסיאדד, בעוד שריאל מדריד שעלתה לכר הדשא בסנטיאגו ברנבאו אחריה עשתה את העבודה עם 2:4 על חטאפה. ויאריאל וסביליה נפרדו ב-2:2 קצבי, בעוד שוולנסיה השיגה ניצחון שני ברציפות, הפעם סולידי יותר מהראשון שלה עם 0:1 על אתלטיקו מדריד במסטאייה.

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה (שמאל). AP
אחרי כל השבחים, לא הצליח לנצח. גווארדיולה אובד עצות/AP

ריאל סוסיאדד - ברצלונה 2:2

מאמן בארסה פפ גווארדיולה קטף השבוע מחמאות, כגון "המאמן הטוב בהיסטוריית המועדון" או "המאמן הטוב ביותר בעולם", אבל הערב (שבת) לא הצליח להשיג את הניצחון ולהמשיך מהנקודה שבה הפסיק, אחרי ה-0:5 בשבוע שעבר מול ויאריאל. גווארדיולה השאיר את מסי, אינייסטה ו-וייה על הספסל, ובחר לפתוח עם פברגאס, אלכסיס סאנצ'ס וקייטה. גם פויול ופיקה עדיין פצועים ולא פתחו. בתוך כל זה, צריך לזכור שבארסה הפסידה בעונה שעברה במפגש הזה.

כבר בדקה העשירית העלה צ'אבי את הבלאוגראנה ליתרון ממסירה של סאנצ'ס ודקה מאוחר יותר ססק פברגאס הכפיל את התוצאה. בדקה ה-30 נאלץ גווארדיולה להחליף את אלכסיס סאנצ'ס בשל כניסה של דניאל אסטרדה בשוק הימני, ולהכניס במקומו את דויד וייה. סאנצ'ס יחמיץ את המשחק של ברצלונה בליגת האלופות.

בדקה ה-59 צמצם אגירצ'ה בנגיחה ממסירה של צ'אבי פרייטו, ודקה לאחר מכן גרייזמן השתלט על כדור בעקבות טעות בהגנת בארסה והשווה. זה הספיק לגווארדיולה, שבדקה ה-63 הכניס את מסי במקום טיאגו, אבל גם הפנומן הארגנטינאי לא הצליח לעזור לחבריו וגם הכנסתו של אינייסטה בדקה ה-80 לא תרמה לברצלונה להשיג את הניצחון.

בארסה הודיעה שסאנצ'ס ייעדר לפחות חודש וחצי

ריאל מדריד - חטאפה 2:4

אחרי ה-0:6 הגדול על סראגוסה במחזור הפתיחה חזרה ריאל פחות חדה מפגרת הנבחרות, אבל השכילה להימנע ממעידה דומה לזו של יריבתה ולשמור על מאזן מושלם. קארים בנזמה הקפיץ את יושבי הברנבאו כבר בדקה ה-14 עם הראשון שלו אחרי בישול של מסוט אוזיל, אבל בדקה ה-39 איזן מיקו לקבוצה הקטנה של מדריד.

הבלאנקוס נלחצו בפתיחת המחצית השנייה כשחטאפה ניסה להפוך את הקערה, אבל כריסטיאנו רונאלדו הוכשל ברחבה בדקה ה-60 וניצל את הפנדל בעצמו כדי לקבוע 1:2 לריאל.

תשע דקות מאוחר יותר בישל CR7 באמנות לבנזמה את השני שלו, ואחרי שמיקו השלים צמד משלו מהעבר השני בדקה ה-73 התכבד גונסאלו היגואין לחתום את התוצאה דקה אחרי שנכנס בדקה ה-86, מבישול נהדר בעקב של קאקה, שעלה גם הוא כמחליף, והשחקנים של ז'וזה מוריניו הצליחו לשמור על הניצחון היקר שנתן להם יתרון מוקדם של שתי נקודות על בארסה, ומצב רוח טוב לפני משחקם הראשון בליגת האלופות בזאגרב.

ז'וזה מוריניו דחה הצעה לאמן את אנז'י מחצ'קאלה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ויאריאל - סביליה 2:2

סביליה הגיעה למשחק כשהחלוץ אלברו נגרדו בכושר מצוין, לאחר שכבש צמד במחזור הפתיחה נגד מלאגה והוסיף גם צמד בניצחון הנבחרת על ליכטנשטיין, אבל כשהיא יודעת שמאז 2006 לא הצליחו הקבוצות לשמור על רשת נקייה, כמו גם שמאז 2008 לא הצליחה לנצח באל מדריגל.

אחרי החמישייה שספגה במחזור הקודם, אירחה הצוללת הצהובה את סביליה וגם הפעם זה לא הלך לפי התכנית. בדקה ה-21 הכשיל שוער ויאריאל, דייגו לופז, את דייגו פרוטי ברחבה וראה את הכרטיס האדום, מה שהצריך את חואן קרלוס גרידו להכניס את סזאר במקום קאני. סביליה קיוותה ליתרון מוקדם אבל אלברו נגרדו החמיץ מהנקודה הלבנה. שלוש דקות מאוחר יותר (24) העלה נגרדו את סביליה ליתרון. בקושי חלפו עשר דקות, והפעם היה זה ג'וזפה רוסי (34) שהצליח לסחוט פנדל ולהשוות את התוצאה. 1:1 במחצית.

ג'ונתן דה גוזמן נכנס בדקה ה-57 ובדקה ה-73 עלתה ויאריאל ליתרון משער נהדר של מרקו רובן בזווית קשה, אבל בדקה ה-86 חסוס נבאס הרים כדור שהגיע למרכז הרחבה ולראשו של אלכסיס, שנגח לפינה התחתונה השמאלית והשווה את תוצאת המשחק.

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 0:1

לחלוץ החם בלה ליגה קוראים רוברטו סולדאדו. אחרי שכבש שלושער (ועוד אחד עצמי) ב-3:4 על סנטאנדר במחזור הראשון, התכבד סולדאדו בשער הניצחון שהובקע בדקה ה-52. החלוץ התקרומם להגבהה של מיגל ונגח לרשת של טיבו קורטואה. אתלטיקו, שאיבדה את דייגו פורלאן והציגה את רדאמל פלקאו בהרכב, עדיין לא כבשה שער זכות בשני מחזורי הליגה ויש לה נקודה אחת בלבד.

עדכון ראשון: 13:52

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully