וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הבקרה תמליץ לתת לקבוצה ארכה

31.7.2011 / 9:34

ראש הבקרה אורליצקי: "נמליץ על ארכה של מספר ימים אחרי שיוכיחו שהסכומים הושגו". צפריר הגיש את הבקשה, הדיון ביום ג'

מהפך של הרגע האחרון? אנשי בקרת התקציבים סיכמו עם מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, כי ימליצו לבית הדין העליון לקבל את הערעור לקבלת ארכה נוספת להגשת התקציב. המשמעות היא שהסיכויים שהערעור יתקבל גבוה יותר ואם התקציב יגויס הקבוצה תישאר בליגה. יושב ראש הבקרה, עופר אורליצקי, אישר את הידיעה ואמר: "החלטנו להמליץ על מתן ארכה להפועל פתח תקוה. כמובן שקודם לכן במועדון יצטרכו להוכיח לנו שיוכלו לגייס את הסכומים החסרים. בהנחה שזה אכן יקרה, ננסה להשיג ארכה של מספר ימים על מנת שהקבוצה תוכל להגיש לנו שוב את התקציב בצורה מסודרת".

צפריר הגיש היום את הבקשה. הדיון צפוי להתקיים ביום שלישי ב-16:00 אחר הצהריים, והתמיכה של הבקרה עשויה לעזור לו מאוד. עזרה נוספת הגיעה הבוקר אחרי שהוא סיכם עם משרד הכרטיסים "הדרן" על כך שזה ירכוש את הזכויות למכירת כרטיסים למשחקי הקבוצה. העסקה הזו אמורה להזרים למועדון מיליון שקל. צפריר אמר: "נסגרה העסקה לעונה הבאה. הדרן הביעה אמון בקהל הגדול שלנו ויודעת שבאיצטדיון החדש תהיה דחיפה עצומה מצד האוהדים. בעקבות העסקה, החברה תעביר את הבטוחות הנותרות כדי שהקבוצה תעבור בבקרת התקציבים".

במועדון הודו בסוף השבוע לאחים בועז ויוסי מולדבסקי, שנרתמו כדי להציל את הקבוצה והגיעו באמצעות קשרים שהפעיל המנכ"ל אפי צפריר. "לא היה כאן עניין של משא ומתן, ביקשנו והם הסכימו לעזור", אמרו בקבוצה.

ציון דלל, שהציע לפני מספר ימים לרכוש את הזכויות אך בסופו של דבר העסקה פוצצה, מאיים בתביעה נגד ראשי המועדון.

ביום חמישי הבקרה הודיעה: הפועל פתח תקוה יורדת ללאומית

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully