וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל זנדברג חתם בבני יהודה

26.1.2010 / 17:00

הקשר בן ה-29, שלא מצא את מקומו בהפועל ת"א, מצטרף לחבורה של לוזון: "בני יהודה נותנת לי במה, רוצה להחזיר להם"

רענן ברנובסקי

צילום וידאו: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שלא הצליח להשתלב בהפועל תל אביב העונה, מיכאל זנבדרג מצא הערב (שלישי) בית חדש בדמות בני יהודה, בה ישחק עד תום העונה הנוכחית. הקשר ההתקפי הגיע כבר הערב למתקן האימונים של הקבוצה על מנת לחתום באופן רשמי על החוזה, והוא יצטרף לקבוצתו של גיא לוזון עד תום העונה, בה יקווה לקבל דקות משחק ולחזור למעמדו כאחד הקשרים הטובים בארץ. בתוך כך, הקבוצה של לוזון ממשיכה לחפש חלוץ זר, והיא תנסה למצוא אחד כזה עד סוף השבוע הקרוב.

"אני מאוד מתרגש וכבר רוצה להתחיל לעזור לקבוצה החדשה שלי ולחזור לשחק. זה מבחינתי הכי חשוב כרגע", אמר זנדברג עם חתימתו בקבוצה. "זה נכון שבשנה האחרונה לא שיחקתי באופן רצוף וסדיר, אם בגלל פציעות ואם בגלל דברים אחרים, אבל זה לא משנה למה. אני לא חושב שאני צריך להוכיח משהו או להראות למישהו, בסך הכל הרקורד שלי מדבר בפני עצמו. בני יהודה זה מקום שאני מאוד שמח להגיב אליו בסיטואציה הנוכחית, הם נותנים לי את הבמה ואני רוצה להחזיר להם על זה".

הקשר דיבר על כך שאתמול עוד שיחק כמחליף במשחק העונה והיום הוא במועדון אחר, ואמר: "זה באמת קצר מוזר, הכל באמת קרה מהר, בשניות, וזה גם מה שאהבתי בבני יהודה - שהכל התנהל בשקט, הכל מאוד ענייני ואני אוהב אנשים וסביבה כזאת. זה באמת קצת מוזר שאתמול עוד הייתי בקבוצה אחת והיום אני בקבוצה אחרת אבל אלה החיים של כדורגלן. זה מוזר אבל אתמודד עם זה ויהיה בסדר".

באשר לציפיות שלו מעצמו ומהקבוצה החדשה, הוסיף זנדברג: "להגיע כמה שיותר רחוק, כמה שיותר למעלה, וכמה שיותר גבוה. זו קבוצה ששמה לעצמה למטרה להיות בצמרת, וזו גם המטרה שלי לעזור לה בזה".

לבסוף, נשאל זנדברג מה לא עבד בהפועל תל אביב, ואמר: "בסך הכל התחלתי טוב את העונה, אבל נוצרה סיטואציה, שעם הפציעה וקצת חוסר מזל, זה לא הסתדר. אני לא בא בטענות לאף אחד, כשאני לא משחק אני מסתכל ובודק קודם כל את עצמי. אין לי מילה רעה להגיד על אף אחד בהפועל תל אביב, כולם אנשים טובים. כרגע אני כאן ואני מאחל לכולם בהצלחה".

הבעלים חזי מגן הוסיף: "תמיד כשבא שחקן רכש שואלים מיד על חשבון מי הוא בא. הוא לא בא על חשבון אף אחד, זה חיזוק משמעותי לסגל שלנו, אני לא אכחיש שיש לנו בעיות בחודש האחרון עם היכולת שלנו, כל אחד שרואה כדורגל רואה את זה, אני מקווה שיש לנו עכשיו תוספת משמעותית וזה לא צריך להפריע לאף אחד בסגל אלא להיפך, שחקנים בסדר גודל הזה יכולים רק לעזור".

מנסה להחיות את הקריירה

זנדברג בן ה-29 החל את דרכו בקבוצת הנוער של הפועל רמת גן, ממנה עבר להפועל פתח תקוה. אחרי שנרכש על ידי מכבי חיפה בתחילת עונת 2002/3, הפך לאחד מהשחקנים הבולטים בליגת העל הישראלית וזכה עם הירוקים בשלוש אליפויות. בעונת 2006/7 עבר לבית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק, שהרבתה לרכוש כוכבים מקומיים ועם הקבוצה מהבירה זכה בשתי אליפויות ושני גביעים בשלוש השנים שלו במדיה. יחד עם זאת, בעונה שעברה, האחרונה שלו בטדי, סבל זנדברג מפציעה ויחד עם זאת חל פיחות במעמדו והוא מיעט לשחק.

הקשר הגיע לוולפסון בקיץ החולף בקול תרועה רמה אחרי מו"מ מתיש ושלוש עונות מוצלחות בבית"ר ירושלים, ויועד להפוך לאחד מהשחקנים המרכזיים בהרכב של אלי גוטמן. אלא שהקשר הציג יכולת בינונית והתקשה להיכנס לכושר משחק, לאחר מכן איבד את מקומו בהרכב אחרי נחיתתו של נמניה ווצ'יצ'ביץ'.

במשחק הליגה נגד הפועל באר שבע בתחילת העונה נפצע ונעדר כחודש וחצי. גם אחרי חזרתו, זנדברג לא הצליח לחזור לכושר אותו הציג בשנתיים הראשונות שלו בבית"ר ירושלים ועוד לפני כן במכבי חיפה. ההחתמה האחרונה שביצע גוטמן, בדמות הבאתו של דניאל דה רידר, כמו גם ההעדפה על ערן זהבי על פני זנדברג בהרכב, סללו את דרכו של הקשר אל מחוץ לקבוצה.

בתוך כל בני יהודה כאמור ערכה היום אימון לקראת המשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבת. הקשר עומרי אפק עדיין סובל מפציעה בשרירי המפשעה וערך אימון אישי בצידי המגרש. רק לקראת סוף השבוע יתברר אם הוא יהיה כשיר למשחק. לעומתו מי שחזר לאימונים מלאים הוא הבלם הקולומביאני איבן גארידו והוא צפוי לשחק. משה ביטון ואלירן עטר נעדרו מהאימון בשל מחלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully