וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מונה למאמן צ'לסי

האיטלקי, שסיים את דרכו במילאן, יחליף את חוס הידינק, ויאמן בשלוש השנים הקרובות בסטמפורד ברידג'. ישתכר כ-6 מיליון ליש"ט בעונה

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

יממה אחרי שנפרד ממילאן, קרלו אנצ'לוטי חתם היום (שני) כמאמן צ'לסי. מזה כמה חודשים התקשורת האיטלקית והאנגלית דיווחו על מגעים בין המאמן לסטמפורד ברידג', ובימים האחרונים שחררו שני הצדדים רמזים עבים על כך שהמהלך יתבצע. היום הכריזה צ'לסי רשמית על מינויו של האיטלקי, והוא יחליף בתפקיד את ההולנדי חוס הידינק, שנפרד מסטמפורד ברידג' עם זכייה בגביע האנגלי. אנצ'לוטי בן ה-49 יאמן את הכחולים בשלוש השנים הקרובות, וירוויח שכר של 6 מיליון ליש"ט בעונה. לפי "טלגרף" הבריטי רומן אברמוביץ' מתכוון להשקיע הקיץ בחיזוק הקבוצה, ושחקנים כמו עמנואל אדבאיור, קרלוס טבז ודויד וייה נמצאים על הכוונת של המועדון. אנצ'לוטי יחל רשמית את עבודתו ב-1 ביולי, אז תפתח הקבוצה את אימוניה.

"קרלו היה מועמד נהדר למשרה, הוא הוכיח לאורך תקופה ארוכה את היכולת שלו לבנות קבוצות שמועמדות, ומצליחות במסגרות גדולות באירופה. אנחנו בטוחים שכולם בצ'לסי יקבלו אותו בחום, וכבר מצפים להתחיל לעבוד איתו", פורסם בהודעה הרשמית שהוציא המועדון.

אמש, כשעזב רשמית אנצ'לוטי את מילאן, אמר המאמן המוערך: "זו היתה הרפתקה במילאן, עם סיפוק מהשגת המטרות שהצבנו. אני מודה לכל המועדון, לשחקנים, לקהל. החוויה הזאת נגמרה בצורה חיובית, והיא טובה לשני הצדדים. אנחנו נפרדים, אבל תמיד תהיה הערצה וכבוד הדדיים בין שני הצדדים".

מאז 2001 אימן אנצ'לוטי את מילאן, אותה הצליח להוביל בכל העונות לרשימת תארים אותה חלק יוכלו לראות כמכובדת, ואחרים כמאכזבת, עבור קבוצה גדולה כמו מילאן. אנצ'לוטי הוביל את מילאן בקדנציה שלו מילאן לזכייה פעמיים בגביע האלופות, בעונות 2003 ו-2007 ובסופרקאפ האירופי ב-2003 וב-2007. דווקא בארץ המגף נחל פחות הצלחה עם זכייה אחת בלבד באליפות ב-2004 ואחת בגביע ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully