וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגלר נבחר לכדורגלן הטוב של כל הזמנים

באירוע 'היכל התהילה' של ערוץ הספורט נבחרו חמשת הגדולים, ביניהם שפיגלר עצמו, אייל ברקוביץ', אורי מלמיליאן, אלי אוחנה וחיים רביבו

חמשת הכדורגלנים הישראלים הגדולים של כל הזמנים הוכתרו הערב (רביעי) באירוע הסיום של 'היכל התהילה', פרויקט משותף של ערוץ הספורט וארגון שחקני הכדורגל. במסגרת הפרויקט נבחרו 50 הכדורגלנים של כל הזמנים, שנכנסו להיכל התהילה של הכדורגל הישראלי.

50 חברי היכל התהילה בחרו בחמשת הגדולים: מוטל'ה שפיגלר, אייל ברקוביץ', אורי מלמיליאן, אלי אוחנה וחיים רביבו. כמו כן נבחר הכדורגלן הישראלי הטוב בכל הזמנים, כאשר לכבוד הזה זכה שפיגלר. "כמות הרגש שיש כאן עצומה", אמר אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט. "זה רגע השיא, שממצה את המהות ההיסטורית של הכדורגל הישראלי".

במסגרת הגמר, אותו הגיש דני ענבר, הוענק פרס מפעל חיים למאמן האגדי עמנואל שפר, שהוביל את נבחרת ישראל למונדיאל היחידי שלה. כמו כן הוזכר באירוע גם מי שיכול היה להפוך לגדול מכולם, השוער אבי רן, שנהרג בתאונה טראגית בכינרת בגיל 24. באירוע נפגשו על במה אחת גדולי כדורגלני העבר ובני משפחותיהם שהגיעו מכל הארץ וגם מהעולם. כמו כן, שולבו במהלך התכנית קטעי וידאו נדירים והשחקנים סיפרו סיפורים שמעולם לא סופרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully