וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "המגנים באנגליה בועטים בחייתיות"

הברזילאי של מנצ'סטר סיטי מתחיל להסתגל לפרמיירליג ("הקצב פה מסחרר"), מאוהב באוהדים ("חוגגים פה כל קרן") ומודה: "קשה לשחק בקור"

לא לקח הרבה זמן לרוביניו כדי להפוך באופן רשמי לאהוב האוהדים במנצ'סטר סיטי. הברזילאי החייכן, שעלה למועדון 32 מיליון ליש"ט, הסתגל במהירות מפתיעה לפרמיירליג, ועל אף שהתכולים קרובים מאוד לאזור המסוכם בתחתית הפרמיירליג - רוביניו נחשב להצלחה.

"הייתי בטוח שיהיה לי קצת יותר קשה להסתגל לכדורגל האנגלי, הכדורגל פה מהיר בצורה מסחררת", אמר רוביניו, "אני חייב להתרגל לקור שיש פה, למרות שיותר קשה לשחק בגשם. הדבר שהכי לא התרגלתי אליו הוא לכל הבעיטות ברגליים שאני סופג מהמגנים. בהתחלה הייתי מאוד מופתע שהשופטים אפילו לא שרקו כשבעטו לי ברגל בצורה חייתית. זה היה ממש מדהים, אבל אני חושב שאני משחק די טוב למרות הבעיטות שאני סופג, ועובדה שכבשתי תשעה שערים".

רוביניו אף שיבח את האוהדים בפרמיירליג. "בספרד הם כמו אוהדי תיאטרון", אמר רוביניו, שהגיע מריאל מדריד, "פה האוהדים חוגגים כל קרן שאנחנו זוכים בה כאילו זה גול".

ומה לגבי העתיד של סיטי? "עדיין חסרה לנו עקביות", אמר רוביניו, "למרות התוצאות האחרונות שלנו, אני חושב שיש לנו שחקנים מצוינים, אבל אנחנו חייבים לשאוף לנצח בכל משחק. אסור לנו להסתפק בתיקו".

ספק אם המשבר הכלכלי ימנע מהמיליארדרים של סיטי לעשות מסע רכש בחלון ההעברות בינואר, ורוביניו מצפה לכך בקוצר רוח. "מארק יוז מתקשה להשיג תוצאות טובות, ועם כל הכבוד לשחקנים שיש לנו עכשיו - אני מקווה שהוא יצליח להחתים שחקנים טובים בינואר", אמר הברזילאי, "בברזיל מדיחים מהר מאוד מאמנים שמתקשים, אני שמח שהדברים בסיטי נראים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully