וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מתלבטים אם לשחרר את אניימה לבייג'ינג

קרן שמש

14.7.2008 / 22:50

מאמן ניגריה כלל את השוער בסגל כחריג גיל, כך שהפועל לא מחויבת לשחררו. הסיבה: אם תעפיל הקבוצה לסיבוב הבא באופ"א הוא ייעדר

הפועל תל אביב ערכה הערב (שני) אימון לקראת משחקה הראשון במסגרת מוקדמות גביע אופ"א נגד יובנס דוגאנה מסן מרינו. בקבוצה האדומה עושים מאמצים על מנת להשפיע על החלטת משטרת ראשון לציון להגביל את כמות הצופים ל-350 איש.

סמואל יבואה, חלוץ האדומים שערך אמש אימון ראשון בקבוצה, לקח הערב חלק פעיל יותר באימון ורק לקראת המשחקון הפנימי פרש לסיבובי ריצה. יחד עם זאת עדיין לא ברור אם יבואה ישותף במשחק ביום חמישי. המאמן אלי גוטמן הרבה להעיר לשחקניו וגער בהם כשאלה לא חזרו לעמדותיהם. אל מתחם "חודרוב" הגיעו הערב הבעלים מוני הראל ועו"ד שחר בן עמי, שצפו באימון. ראובן עובד ממשיך לא להתאמן עם הקבוצה. פגישה בין השחקן וראשי המועדון צפויה להתקיים בהמשך השבוע.

העיתונות הניגרית מדווחת היום כי מאמן הנבחרת האולימפית של ניגריה, סמסון סיאסיה, פירסם את הסגל הרשמי לקראת משחקי האולימפיאדה. וינסנט אניימה, שוער הקבוצה, נמצא בתוכניות של המאמן כאחד מתוך שלושה שחקנים חריגי גיל (מעל גיל 23). על פי הפרסומים סגל הנבחרת היה אמור להתפרסם אמש, אך התעכב בשל שיחות שקיימו נציגי ההתאחדות הניגרית עם ראשי הפועל תל אביב.

שחקני נבחרת ניגריה אמורים להתייצב בבייג'ינג בתחילת חודש אוגוסט, כך שבמידה והפועל תל אביב תשחק בסיבוב הבא של משחקי גביע אופ"א, אניימה לא יהיה שותף. הפועל תל אביב לא מחויבת לשחרר את השחקן למשחקים האולימפיים, משום שהוא חריג גיל. חרף זאת, טוענים מקורבים לשחקן כי הוא מעוניין לצאת בכל מקרה, גם אם יופעל עליו לחץ מצד הפועל להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully