וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין מונה לעוזר מאמן מכבי פ"ת

8.4.2008 / 21:05

שחקן העבר, שכיכב בעיקר במכבי ובהפועל חיפה, יחבור לניצן שירזי, שביקש לצרפו לצוות המקצועי כדי להציל את המלאבסים מירידה ללאומית

שחקן העבר טל בנין מונה הערב (שלישי) לעוזר מאמנה של קבוצת מכבי פתח תקווה. בנין, שעשה קריירה מרשימה באירופה וכיכב במדי מכבי והפועל חיפה ומכבי תל אביב, פרש בסיום עונת 2005/6, לאחר ששיחק במכבי נתניה.

כידוע, ניצן שירזי מונה אמש (שני) למאמן הקבוצה, לאחר התפטרותו של גיא לוזון בעקבות מצבם של המלאבסים, שהידרדרו לתחתית ובשלב הזה הם מדורגים במקום התשיעי במרחק של שלוש נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה.

המינוי של בנין לעוזר המאמן הגיע בעקבות בקשתו של המאמן הטרי, ולאחר ששירזי הפנה את הבקשה ליו"ר הקבוצה, שינו זוארץ, נעשה ניסיון להשיב את בנין למרכז הבמה אחרי מספר שנים של היעלמות.

בנין, בן 37, לעולם לא הכריז באופן רשמי על פרישה מכדורגל. אחרי קריירה עשירה בהפועל ובמכבי חיפה עם עוד מספר שנים בחו"ל (קאן הצרפתית וברשיה האיטלקית), שב הקשר לשחק בארץ במכבי תל אביב, כשסולק בהמשך, ביחד עם אבי נמני בעונת 2003/4, על ידי המאמן ניר קלינגר.

התחנה הבאה בקריירה של בנין הייתה בבני יהודה, כשלאחר מכן הגיעה תקופה קצרה גם בבית"ר ירושלים. הקבוצה האחרונה בה כיכב בנין הייתה מכבי נתניה, בה שיחק עד לפני שנתיים, אך משום מה הוא לא שב לשחק אחרי אותה עונה. בנבחרת בנין רשם 80 הופעות בינלאומיות וכבש 12 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully