וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל פרידמן מתרחק מבייג'ינג

15.1.2008 / 8:04

מדליסט הזהב האולימפי לא שיפר עמדות בצורה משמעותית באליפות העולם לגלשני רוח בניו זילנד. צוברי עלה למקום הרביעי

גל פרידמן, מדליסט הזהב האולימפי מאולימפיאדת אתונה, מתרחק מהכרטיס לבייג'ינג. פרידמן לא הצליח לשפר עמדות ביומה השלישי של אליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, הנערכת בניו זילנד. פרידמן סיים את שני השיוטים היום (שלישי) במקומות 10 ו-41 והוא מדורג במקום ה-29 הכללי בתום שישה שיוטים, אחרי זריקה של השיוט הגרוע ביותר.

שחר צוברי, שכבר השיג את הקריטריון לבייג'ינג באליפות העולם הקודמת, רשם עוד יום מוצלח וסיים במקומות 8 ו-6 בדרך למקום הרביעי הכללי. לצוברי יש 24 נקודות שליליות והוא רחוק ב-9 נקודות מפיוטר מישקה הפולני, שמדורג שלישי. טום אשלי הניו-זילנדי ממשיך להוביל את התחרות עם 10 נקודות שליליות בלבד, כאשר איבן פסטור לפואנטה הספרדי צמוד אליו עם נקודה אחת יותר.

נמרוד משיח נפרד מהעשיריה הראשונה אחרי יום חלש יחסית, בו סיים במקומות 22 ו-20 וירד למקום ה-20 בדירוג הכללי. עמרי חצור נהנה מהיום הטוב ביותר שלו עד עכשיו בתחרות ועלה למקום ה-40.

בתחרות לנשים, לי קורזיץ עשתה צעד נוסף בדרך לכרטיס לאולימפיאדה, כשטיפסה למקום ה-16 בדירוג הכללי. קורזיץ סיימה את שני השיוטים היום במקומות 10 ו-4 וכזכור היא חייבת לסיים בין 10 הראשונות באליפות כדי להגיע לבייג'ינג. בינתיים, היא רחוקה ב-10 נקודות מהמקום העשירי והיא חייבת להתעלות על עצמה ביום השיוטים הבא. מעיין דוידוביץ' סיימה את השיוטים במקומות 16 ו-28 וירדה למקום ה-27. ברברה קנדול המקומית עלתה למקום הראשון בדירוג הכללי על חשבונה של אלסנדרה סנסיני האיטלקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully