וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן פוטר מהפועל פ"ת

אייל בן יעקב

14.1.2008 / 10:43

המאמן, שהגיע השנה לקבוצה כדי להחזירה לליגת העל, הועזב: "מופתע, לפני שבועיים היינו על גג העולם". לחמן וניצן שירזי מועמדים

אורי מלמיליאן, שהגיע בתחילת העונה הנוכחית להפועל פתח תקוה, פוטר היום (שני) מן הקבוצה. המאמן, שהצעיד בעבר את הכח עמידר רמת גן לליגת העל, עימה נשר בתום העונה שעברה, מונה השנה כדי להוביל את המלאבסים, שגם ירדו מליגת העל. אייל לחמן הוא אחד המועמדים להחליפו, כשגם ניצן שירזי בתמונה. גורמים בפתח תקוה פנו לשירזי, שהתפטר לא מכבר מבני יהודה. הצדדים אמורים להיפגש בקרוב.

מלמיליאן וקבוצתו פתחו את העונה לא טוב, אבל הצליחו להתאושש ועם סדרת ניצחונות מרשימה העפילו למקום הראשון בטבלה. בשני המחזורים האחרונים נוצחו המלאבסים. בשבוע שעבר היה זה הפסד במכתש 2:1 בשניות הסיום להפועל רמת גן. ביום שישי האחרון נוצחה פתח תקוה ב'אורווה' על ידי הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-15. ההפסד הוריד את הקבוצה למקום הרביעי בליגה ובהנהלה החליטו לזעזע את המערכת.

"מופתע. בסך הכול היינו עד לפני שבועיים על גג העולם", אמר אורי מלמיליאן שנשמע מאוד המום, נוכח הפיטורים. "זכינו בגביע הטוטו והיינו במקום הראשון. מעידה ברמת גן בין הדקות 91 ו-95 היא מה ששינתה הכול. הפתעה, אבל יש אנשים שמחליטים ויש בעלים לקבוצה. הקהל היה בשלו ורצה את מנור חסן וזה היה חלק מהלחץ. אני הולך בדרך שלי, הפחד זה חלק מהמשחק. הלכנו על כל המפעלים כמו שצריך. בגלל הבעיה שהייתה לנו בקישור הבאתי את יוסי רוזן, שהיה אמור להגיע היום לאימון".

מנכ"ל הקבוצה אפי צפריר אמר: "בפגישה שנערכה אצל הבעלים רונן אלעד, בנוכחותי ובנוכחות אורי מלמיליאן התגלעו חילוקי דעות והוסכם על הפסקת ההתקשרות בין הפועל פתח תקוה למאמן. ב-24 השעות הקרובות ימונה מאמן חדש".

ארגון האוהדים השרופים של הקבוצה, הקרוי בשם 'החזית הכחולה' הוציא הודעה בה נאמר: "הארגון שמח על הפיטורים. מלמיליאן כשל ולא הסתדר עם הסגל הכי טוב בליגה. אנו מאחלים לאייל לחמן בהצלחה, למרות היכולת החלשה בעונה שעברה ומקווים שיעלה את הקבוצה ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully