וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו שמות הסרטים בפסטיבל "דוק אביב"

1.2.2006 / 14:36

השנה התווספה מסגרת תחרותית חדשה, של סדרות דוקומנטריות. הפסטיבל יתקיים בת"א בסוף מרץ

פורסמו שמות הסרטים שישתתפו ויוצגו בפסטיבל "דוק אביב", לקולנוע ישראלי דוקומנטרי. הפסטיבל יתקיים בסינמטק תל אביב בין ה-30 במרץ וה- 8 באפריל.

השנה תתווסף לפסטיבל מסגרת תחרותית חדשה (מחוץ לתחרות הרשמית) של סדרות דוקומנטריות. בקטגוריה זו נבחרו הסדרות "אולפן", בבימוי דוד אופק ו"גדר, חומה, גבול" בבימוי אלי כהן. פרק מכל סידרה יוקרן בפסטיבל.

בערב הפתיחה יוקרנו שני סרטים חדשים, שגם משתתפים בתחרות: "מועדון בית הקברות" בבימויה של טלי שמש, ו"דילמת הדריין" בבימויו של ארז לאופר. במסגרת התחרות המסורתית, יתחרו השנה 13 סרטים שונים (שנבחרו מתוך 70) על הפרסים השונים. את הסרטים בחרו צוות שופטי התחרות: תמר ירון, עורכת ומנהלת בית הספר לעריכה ג'אמפ קאט, רותי לב-ארי, מפיקה ועורכת תוכן, ואילנה צור, המנהלת האמנותית של הפסטיבל.

הסרטים המתחרים עוסקים במגוון נושאים הקשורים בתרבות הישראלית, ממורשת היסטורית ועד לאירועים עכשוויים בעלי גוון פוליטי. בין האחרונים אפשר למצוא את "טלי פחימה- חוצה את הקווים", בבימויו של טל חכים, שמתעד את המאבק המשפטי המתנהל בעניינה בשנתיים האחרונות, ואת "5 ימים" של יואב שמיר, שמתעד את פינוי הישובים ברצועת עזה.

יתר הסרטים המתחרים: "בקומרניס, ביקור מולדת" של אידו סלע; "במקום דרוך" של שחר כהן וחליל אפרת; "חמוצים" של דלית קימור; "חרד לסרטו" של שלמה חזן; "מורה נבוכים" של יגאל בורשטין; "מתמורפוזה" של נטעלי בראון; "נערי החוף 1975-2005" של חוני המעגל; "שאדיה" של רועי וסטלר; ו"שלום כיתה א'" של יורם הוניג.















טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully