וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים בעקבות שמונה

לי-אור אברבך

1.12.2005 / 18:53

אלפי ילדים שהגיעו לפגוש את כוכבי 'השמיניה' בקניון גבעתיים רמסו את צוות הצילום של גיא פינס ושברו את ציודו. האירוע הופסק

צוות צילום של "ערב טוב" עם גיא פינס נקלע אחר הצהריים למתקפה של אלפי ילדים משולהבים שביקשו לקבל חתימה מכוכבי סדרת הטלוויזיה "השמינייה" בקניון גבעתיים. הצוות נחבל קלות והמיקרופון שהיה ברשותם נשבר.

התקרית ארעה כאשר הצוות הגיע לסקר את החתימה על הספרים של כוכבי סדרת הטלוויזיה הפופולארית המשודרת בערוץ הילדים. במקום החלה להתפתח מהומה במהלכה מצא עצמו הצוות כלוא בתוך המון המורכב ממאות ילדים. המומה התקשרה שני למערכת ודיווחה כי הם לכודים ואינם יכולים להמשיך בצילום החומרים המיועדים לשידור ביום ראשון בערב. בעקבות המהומות אירוע החתימה הופסק ואנשי הקניון נאלצו לחלץ את השחקנים וללוותם לרכב.

"נרמסתי על ידי עשרות ילדים שבאו לראות את השמינייה שאפילו לא ידעתי מי מהם זה מי", אמרה לוואלה! ברנז'ה איילת שני, "לא נפצעתי אבל צולקתי נפשית, הפילו לי את המיקרופון כמה וכמה פעמים. כל העניין גרם לי לשקול שנית את הרעיון להיות אם וכשאגיע היום הבייתה אשליך את הטלוויזיה".

קניון גבעתיים וערוץ הילדים מסרו הודעה משותפת לפיה הם, "קיימו יחדיו למען בני הנוער והילדים את ההשקה של הספר 'השמינייה'. נוכח התגובות הנלהבות והחיוביות כלפי השמינייה והאירוע שהביאו אלפי ילדים מכל רחבי הארץ לקניון גבעתיים - נוצר למרות ההערכות המוגברת נוצר מצב בו עודף ההתלהבות וההתרגשות גרמו ללחץ כבד אשר על פי שיקול דעתנו עלול היה להביא לסיכון ולפגיעה בילדים ועל כן לצערנו הרב נאלצנו לעצור את האירוע".

מ-HOT נמסר: "קצת נבהלנו אבל לצוות שלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully