וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הרולינג סטונס באים לישראל

19.4.2005 / 15:41

זקנת להקות הרוק-אנ'-רול, הרולינג סטונס המיתולוגית, הודיעה כי תגיע לישראל בשנת 2006

להקת הרולינג סטונס תבוא לסיבוב הופעות בישראל בשנה הבאה. החלטת הלהקה התקבלה לאור השיפור במצב הביטחוני במזה``ת וההקלות של חברות הביטוח המבטחות את האמנים הבאים לאזור, כך לפי דיווח בקול ישראל. הלהקה שפועלת כבר למעלה מארבעים שנה, תגיע לישראל לראשונה במסגרת סיבוב הופעות שיצא לדרך ב-2006.

הרולינג סטונס מצטרפת ללהקת הסקורפיונס ולפיל קולינס, שגם חצו זה מכבר את גיל העמידה והודיעו על הגעתם לישראל, אולי כי הם מחפשים מקום להניח בו לעולמים את עצמותיהם הזקנות, רצוי עם נוף להר הזיתים.

להקת האבנים המתגלגלות, כפי שדורות של שדרנים ומבקרי מוזיקה כנענים נהגו לכנותה, הוקמה בראשית שנות ה-60' כלהקת קאוורים של בלוז אמריקאי שחור. רק מאוחר יותר החלה הלהקה לכתוב בעצמה את שיריה, וכך הפכו מיק ג'אגר וקית' ריצ'ארדס לצמד כותבי הרוק מהחשובים בתולדות המוזיקה הפופולרית, והלהקה סיפקה את הקונטרה הפרובוקטיבית לביטלס, הלהקה הגדולה האחרת שיצאה מאנגליה בשנות ה-60.

אחרי שהיתה פורה בשנות השישים, השבעים וגם השמונים, עם שורה של תקליטים מצוינים ולהיטים לוהטים, הסטונס הצליחה לשרוד את שיני הזמן אל תוך הניינטיז ומעבר. הלהקה הפכה ללהקת הרוק הגריאטרית הראשונה, שמאתגרת מושגים מקובלים של רוק, סמים והגיל שבו צריך להפסיק, כאשר גופו של קית ריצ'ארדס מספק לבדו מספיק סימני שאלה למדע הרפואה כפי שאנו מכירים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully