וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי גולן תובע את שי ודרור

28.8.2003 / 8:22

מגיש "דוקומדיה" הגיש תביעה משפטית בסך 600 אלף שקל על הוצאת לשון הרע, בשל עלבונות שהוטחו בו; טוען: הם כינו אותי "מדמם מזיקנה"

מאבק האיתנים: מתי גולן נגד זוג הסאטיריקנים, שי גולדשטיין ודרור רפאל (להלן, "שי ודרור"). גולן, מגיש התכנית "דוקומדיה" בערוץ הראשון הגיש אתמול תביעה משפטית בסף 600 אלף שקל על הוצאת לשון הרע, בשל עלבונות שהוטחו בו לטענתו בתכניתם של השניים בערוץ 10. על פי הדיווח ב"מעריב" בכתב התביעה טוען גולן כי השניים לעגו לו בתכנית ואמרו כי הוא "מדמם מזיקנה".

גולן התייחס בכתב התביעה לאחד המערכונים של השניים בו הם משוחחים בזירת פיגוע:
שי: "אני רואה שנפצעת"
דרור (בדמותו של גולן): "לא, עזוב אני סתם זקן"
שי: "לא אתה כולך מדמם"
דרור: "אני מדמם מזיקנה, אל תתייחס אלי. בוא נרים טלפון, נראה מה הסאטיריקנים חושבים על אדם שמדמם מזיקנה".
בנוסף, התייחס גולן לאזכור שמו במערכון שעסק במצעד הגאווה "כאילו יש לי איזשהי מעורבות או נגיעה לעניין מחוץ לקונטקסט רלבנטי, ומתוך מטרה אחת ויחידה להעליב להכפיש".

העימותים בין שלושת אנשי התקשורת החלו כשגולן התקשר לגולדשטיין בשידור חי בתכניתו על מנת לעמת אותו עם אם שכולה שהאשימה את השניים בחוסר רגישות. שיחת הטלפון של גולן כוונה כ"קונטרה" ל"שיחות הטלפון המפתיעות" שעורכים השניים בתכניתם לאנשים שבמרכז החדשות. גולדשטיין סירב לשתף פעולה ניתק את הטלפון.

"בכך הוכיחו הנתבעים שהם 'גיבורים גדולים' רק כאשר המיקרופון בידיהם", ציין גולן בכתב התביעה. בשידור אמר אז גולן כי "כך מתנהגים ילדים מפונקים הרואים עצמם כפרות קדושות שלאיש, גם לאם שכולה, אסור לנגוע בהם".

גולדשטיין ורפאל העדיפו שלא להתייחס לדברים. עמי אמיר, מבעלי חברת "מטר פלוס" המפיקה את תכניתם של השניים מסר בתגובה: "אנחנו בודקים את ההיבטים המשפטיים של כתב התביעה. לאחר שנלמד אותו נגיב במקומות המתאימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully