וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 רכש עונה נוספת של "24" ו"המורדים"

רוני קורן-דינר

5.8.2003 / 14:23

שתי הסדרות אחראיות לרייטינג המשמעותי ביותר בערוץ: "24" היא שיאנית הרייטינג בערוץ עם 7 אחוזים בממוצע בקרב כלל משקי הבית, ו"המורדים" מגיעה ל-9.7 אחוזים בקרב בני נוער

ערוץ 10 רכש לשידור את העונות השניות בסדרות "24" ו"המורדים", שתי הסדרות שמניבות את הרייטינג המשמעותי ביותר בערוץ ומושכות קהל צופים קבוע.

"24" של רשת פוקס עלתה בערוץ 10 לפני כשלושה חודשים, והיתה לשיאנית הרייטינג בערוץ מאז - כ-7 אחוזים בממוצע. עד לסיום העונה הראשונה נותרו עוד ארבעה פרקים לשידור, ומהערוץ נמסר כי עדיין לא ברור האם העונה השנייה (אף היא ב-24 פרקים בהתאם לשמה) תשודר מייד עם סיום הראשונה או שתמתין לשיבוץ במועד מאוחר יותר. עם זאת, לאור הביקוש הגבוה לפרקי הסדרה בספריות הווידיאו, הודיעה היום רשת בלוקבאסטר כי כבר עתה ניתן להשיג בסניפיה את פרקי העונה השנייה ב-DVD למכירה או להשכרה - ללא תרגום לעברית.

"המורדים", טלנובלת הנעורים הארגנטינאית שמפיק יאיר דורי, משודרת בערוץ 10 מיום הקמתו וכן בערוץ פוקס קידס (פרקים מתקדמים יותר יחסית לערוץ 10). בעונה הראשונה של הטלנובלה שודרו כ-140 פרקים, ובעונה השנייה צולמו 180 פרקים. "המורדים" מגיעה לרייטינג ממוצע של כ-3 אחוזים בקרב כלל משקי הבית, אך רושמת רייטינג של 9.7 אחוזים בקרב בני ה-8-12, ורייטינג של 6.6 אחוזים בממוצע בקרב גילאי 12-17. להיט פוטנציאלי נוסף מבית היוצר של דורי, "פינת האור", נרכש מבעוד מועד ע"י זכיינית ערוץ 2 קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully